اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ارزوئیه:

تمام مدارس ارزوئیه هوشمندسازی شد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان ارزوئیه گفت: تمام مدارس شهرستان ارزوئیه هوشمندسازی شده و از دیگر شهرستان‌های استان جلوتر هستیم.

تمام مدارس ارزوئیه هوشمندسازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارزوئیه، احمد فیروزی عصر امروز در جلسه گروه‌های آموزشی متوسطه ارزوئیه اظهار داشت: در شهرستان ارزوئیه تخصصی کردن درس‌ها تنها بخش مشکل ما در آموزش و پرورش است که با وجود تلاش بسیار نتوانسته‌ایم دبیرهای کاملا تخصصی برای درس‌هایی مانند کامپیوتر و حسابداری بیابیم.

وی افزود: ما توانسته‌ایم تمام وسایل و صندلی‌های پایه ششم ابتدایی را رایگان دریافت کنیم در صورتی که باید بیش از 100 میلیون تومان هزینه می‌کردیم.

فیروزی تصریح کرد: فضاهای آموزشی این شهرستان برای اینکه مدرسه نمونه داشته باشیم، کم است و ما برای مدارس نمونه دولتی به چهار ساختمان نیاز داریم.

وی بیان داشت: در بحث هوشمندسازی مدارس بسیار کار کردیم و مدارس هوشمند ما از شهرستان‌های دیگر استان با وجود اینکه یک سال است شهرستان شده‌ایم، بیشتر است.

فیروزی با بیان اینکه تشویق دانش‌آموزان به درس کمک شایانی به آنها می‌کند، افزود: ما برای افرادی که رتبه دو رقمی کنکور را کسب کنند سفر حج و برای افرادی که رتبه سه رقمی کسب کنند، سفر کربلا را در نظر گرفته‌ایم.

انتهای پیام/80024/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول