اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان دیدارهای هفته چهارم

ذاکر صدرنشین لیگ دسته اول فوتسال قم شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال ذاکر با وجود توقف در هفته چهارم بازی‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم صدرنشین این رقابت‌ها شد.

ذاکر صدرنشین لیگ دسته اول فوتسال قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که قم به عنوان یکی از استان‌های مهد رشته ورزشی فوتسال شناخته می‌شود و حضور تیم صبای قم به عنوان تنها تیم بومی در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر موید این مهم است، مسابقات لیگ استانی این رشته نیز با حرارت خاصی هر هفته در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

امسال 12 تیم در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال قهرمانی باشگاه‌های استان قم حضور دارند که بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند تا در نهایت تیم قهرمان به عنوان نماینده قم به مسابقات لیگ فوتسال قهرمانی باشگاه‌های قم معرفی شود.

در این رقابت‌ها تیم‌های فوتسال شهاب، آرش، آبادگران، هلال اسپرت، سید ذاکر، عمار یاسر، پارسا، آرمان، امید، شهید رئیس کرمی، صدرا سیستم و فرید حضور دارند و بازی‌های خود را تا هفته چهارم برگزار کرده‌اند و در این رقابت‌ها هم‌اکنون تیم ذاکر در صدر قرار دارد.

در هفته چهارم این مسابقات شش دیدار در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد و طی آن در مهمترین بازی تیم فوتسال ذاکر صدرنشین بازی‌ها در جدالی حساس به مصاف تیم عمار یاسر رفت و با تساوی یک بر یک متوقف شد.

این تساوی بعد از موفقیت فوتسالیست‌های ذاکر در کسب سه پیروزی متوالی به دست آمد و در واقع ذاکر برای نخستین بار در این فصل متوقف شد ولی با این حال این تیم با کسب 10 امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتسال قم حفظ کرد.

تیم‌های شهاب و آرش دومین بازی این هفته را برگزار کردند که این دیدار پنج گل در برداشت و در پایان تیم آرش با نتیجه سه بر دو از سد حریف خود عبور کرد، ضمن اینکه تیم فوتسال آبادگران با نتیجه پرگل چهار بر دو مقابل تیم هلال اسپرت تن به شکست داد.

تیم‌های پارسا و امید پرگل‌ترین بازی این هفته را به نمایش گذاشتند زیرا در این بازی 12 گل به ثمر رسید و طی آن تیم آرمان با نتیجه هفت بر پنج مقابل پارسا صاحب برتری شد و تیم امید نیز در دیگر دیدار پرگل این هفته توانست تیم فوتسال شهید رئیس کرمی را با نتیجه پنج بر دو مغلوب کند.

آخرین بازی هفته چهارم از دور رفت رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم را نیز تیم‌های فوتسال فرید و صدرا سیستم برگزار کردند و در پایان این تیم فرید بود که توانست با نتیجه چهار بر دو مدافع دو عنوان قهرمانی لیگ دسته اول فوتسال قم را شکست دهد.

در جدول رده‌بندی تا پایان هفته چهارم تیم‌های فوتسال ذاکر و آرش با 10 امتیاز اول و دوم هستند و تیم‌های فرید، امید و هلال اسپرت با 9 امتیاز در مکان‌های بعدی ایستاده‌اند.

انتهای پیام/78002/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول