اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آمادگی حضور با نام تیم ملی

تولد تا بلوغ تیم فوتسال ساحلی تبریز تنها دو سال طول کشید

خبرگزاری فارس: سرپرست باشگاه فوتبال شهرداری تبریز گفت: تیم فوتبال ساحلی این باشگاه آمادگی حضور در مسابقات بین‌المللی و جهانی را با نام تیم ملی دارد.

تولد تا بلوغ تیم فوتسال ساحلی تبریز تنها دو سال طول کشید

بهرام نسیانی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: تیم فوتبال ساحلی شهرداری تبریز با اقتدار کامل در لیگ برتر این رقابت‌ها به مقام قهرمانی دست یافته و با تقویت این تیم، آمادگی حضور در مسابقات بین‌المللی و جهانی را با نام تیم ملی ایران داریم.

وی تصریح کرد: از تولد تا بلوغ تیم فوتسال ساحلی تبریز تنها دو سال طول کشید؛ این تیم در سال اول حضورش عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و امسال نیز به مقام قهرمانی دست یافت.

*نخستین قهرمانی تبریز در لیگ برتر

نسیانی با تمجید از قهرمانی تیم فوتسال ساحلی تبریز در رقابت‌های  لیگ برتر گفت: این مقام نخستین قهرمانی تبریز در رقابت‌های لیگ برتر در فوتبال و فوتسال بوده که کسب این افتخار بزرگ به باشگاه شهرداری تبریز رسید.

سرپرست باشگاه شهرداری تبریز اضافه کرد: آغاز حیات تیم فوتبال ساحلی شهرداری تبریز با میرمعصوم سهرابی بود و ما در واقع میوه و محصول کشت زمان وی را برداشت کردیم.

وی افزود: تیم فوتبال ساحلی شهرداری تبریز با 17 برد به مقام قهرمانی دست یافت و تمام عنوان‌های برتر همچون بهترین خط حمله، خط دفاع و آقای گل این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

نسیانی از تداوم سرمایه‌گذاری این باشگاه در فوتبال ساحلی خبر داد و افزود: برای فصل آینده نیز تیم قدرتمندی را تدارک دیده و حتی حاضریم با تقویت این تیم در مسابقات بین‌المللی و جهانی با نام ایران حضور یابیم.

*از عملکرد تیم فوتسال راضی هستیم

سرپرست باشگاه شهرداری تبریز در مورد عملکرد تیم فوتسال این باشگاه گفت: شهرداری در نخستین سال حضورش در لیگ برتر فوتسال نتایج خوبی کسب کرده است.

وی تصریح کرد: امسال بیشتر روی حفظ سهمیه این تیم در لیگ برتر تمرکز کرده‌ایم، با این وجود در بازی گذشته خود مقابل تیم شهرداری ساوه بازی دست تیم ما بود و تیم شهرداری تبریز مستحق پیروزی بود.

*تماشاگران فردا حمایت کنند

نسیانی از تماشاگران تیمش خواست که در بازی فردا حمایت همه‌جانبه خود را از تیم شهرداری تبریز نشان دهند.

وی افزود: تیم شهرداری تبریز فردا با تمام قدرت مقابل صدرنشین گروه قرار گرفته و امیدواریم در این بازی به پیروزی دست یابیم.

نسیانی در مورد نتایج تیم فوتبال این باشگاه گفت: انتظارات از تیم شهرداری زیاد است و این تیم برخلاف هفته‌های نخستین رفته رفته به مرز آمادگی مطلوب رسیده است و با تقویت در دور برگشت نتایج صعودی این تیم ادامه خواهد داشت.

وی از برگزاری یک اردوی داخلی برای تیم شهرداری تبریز در تعطیلات نیم‌فصل خبر داد.

انتهای پیام/60002/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول