اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کرمان و راور در مجلس:

دروغ‌پردازی علیه سوریه افزایش یافته است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: دروغ‌پردازی و تهدیدهای دولت‌های غربی به سرکردگی آمریکا علیه سوریه افزایش یافته است.

دروغ‌پردازی علیه سوریه افزایش یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی زاهدی در واکنش به اظهارات غربی‌ها در زمینه احتمال به‌کار بردن سلاح شیمیایی از سوی دولت اسد ضد مخالفان مسلح اظهار داشت: تجربه اقدامات مخالفان دولت اسد نشان می‌دهد که احتمال استفاده از این نوع تسلیحات نه از سوی دولت سوریه بلکه از سوی مخالفان بیشتر است.

وی تلاش آمریکا برای اتهام‌زنی به بشاراسد را یادآور شد و تصریح کرد: این اظهارات از سوی وزیر دفاع و وزیر امور خارجه آمریکا نیز تکرار شد تا سناریوی حمله به سوریه با بهانه استفاده کردن از سلاح‌های شیمیایی از سوی نظام سوریه کلید بخورد.

زاهدی ادعای امروز مخالفان اسد را همان ادعایی دانست که 10 سال قبل نیز از سوی دولت جرج بوش برای حمله به عراق و ساقط کردن صدام حسین مورد استفاده قرار گرفت و گفت: در آن زمان نیز با پیدا نکردن مدرکی دروغ آمریکا و اتهام‌زنی کنگره به عراق آشکار شد و همین امر احتمال ساختگی بودن این سناریو را در سوریه از اساس قوت می‌بخشد.

وی با اشاره به اتهام‌زنی‌های رسانه‌ها و سیاستمداران غربی ضددولت سوریه خاطرنشان کرد: دروغ‌پردازی و تهدیدهای دولت‌های غربی به سرکردگی آمریکا علیه سوریه افزایش یافته است.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در راستای فضاسازی‌ با هدف مداخله نظامی خارجی در سوریه شبکه‌های خبری آمریکایی به تهیه و پخش گزارش‌های دروغ علیه سوریه ادامه می‌دهند و در جدیدترین دور این دروغ‌پردازی‌ها از احتمال استفاده دولت سوریه از سلاح شیمیایی ضد مخالفان خود سخن می‌گویند.

زاهدی عنوان کرد: مخالفان دولت اسد با اقدامات تروریستی خود نشان دادند که شعار «هدف وسیله را توجیه می‌کند» را در سرلوحه کار خود دارند و از این رو خود را برای نیل به اهدافشان که همانا براندازی بشاراسد است مجاب به هر کار ضدبشری می‌دانند.

انتهای پیام/2446/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول