اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی:

6 هزار مسکن مهر در گلبهار در حال احداث است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان ‌رضوی گفت: بیش از 6 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید گلبهار توسط تعاونی‌های مسکن در حال احداث است.

6 هزار مسکن مهر در گلبهار در حال احداث است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسن واحدی ظهر امروز در جلسه شورای مسکن خراسان‌رضوی با بیان اینکه بیش از شش هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید گلبهار توسط تعاونی‌های مسکن در حال احداث است، گفت: با توجه به تاخیر بعضی از تعاونی‌ها در ساخت مسکن مهر و لزوم تسریع در بهره‌برداری از این پروژه‌ها، قرارداد بیش از دو هزار تعاونی در شهر جدید گلبهار فسخ و تبدیل به قرارداد سه جانبه شده است.

وی بیان کرد: بر اساس قراردادهای جدید، پیمانکار انبوه‌ساز زیر نظر اداره‌کل راه و شهرسازی استان و همچنین بانک مسکن اقدام به ساخت واحدهای مسکن مهر می‌کند.

وی همچنین از فسخ قرارداد 550 تعاونی دیگر در شهر جدید گلبهار خبر داد.

معاون امور عمرانی استانداری خراسان‌رضوی افزود: 12 شرکت انبوه‌ساز برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهر جدید گلبهار در قالب قرارداد سه جانبه معرفی شده‌اند که در صورت عدم تفاهم برای انعقاد قرارداد، فراخوان ملی در این زمینه صادر می‌شود.

واحدی در ادامه بر لزوم به‌روزرسانی سامانه ثبت اطلاعات متقاضیان مسکن مهر تأکید و خاطر نشان کرد: تمامی شرکت‌های خدماتی و دست‌اندرکاران طرح مسکن مهر باید نسبت به تسریع در اتمام این طرح بزرگ و ملی اقدام کنند.

انتهای پیام/70017/صا/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول