اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی همدان:

7500 واحد مسکن مهر در همدان آماده افتتاح است

خبرگزاری فارس: مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: 7 هزار و 500 واحد مسکن مهر در استان همدان آماده افتتاح است.

7500 واحد مسکن مهر در همدان آماده افتتاح است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسین جلالیان ظهر امروز در شورای تأمین مسکن استان همدان اظهار کرد: در شهرهای کوچک تعداد متقاضیان مسکن مهر کمتر است چرا که متقاضیان به سمت خرده‌مالکین رفتند و پروژه‌ها خالی از متقاضی شدند.

وی با بیان اینکه هزینه آماده‌سازی مسکن مهر بالاست، افزود: با توجه به اینکه در ساخت و ساز مسکن مهر عقب بودیم، تاکنون آماده‌سازی صورت نگرفته است.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان ادامه داد: از ابتدای آغاز ساخت مسکن مهر در همدان 29 هزار واحد برای ساخت برنامه‌ریزی شدند که درسال 91 نیز 5 هزار و 199 واحد در نظر گرفته شد.

وی ابراز داشت: در شهرهای بالای 25 هزار نفر، 28 هزار و 291 واحد عقد قرارداده شده که 97 درصد برنامه‌ها تحقق یافته است.

جلالیان با بیان اینکه در شهرهای زیر 25 هزار نفر 8 هزار و 160 واحد برنامه‌ریزی شد، افزود: امسال باید 23 هزار واحد اعم از مسکن مهر، ساخت و ساز آزاد و نوسازی بافت فرسوده داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 7 هزار و 500 واحد مسکن در سطح استان آماده افتتاح است که تعدادی نیازمند انشعاب هستند.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان در پایان سخنانش با اشاره به کندی روند اجرای پروژه‌های مسکن مهر در همدان یادآور شد: بسیاری از پیمانکاران با صحبت وزیر راه و شهرسازی مبنی بر اینکه پیمانکاران قرار است اضافه قیمت دریافت کنند، کار خود را کند کردند، چرا که تصورشان بر این بود که با پیشرفت پروژه‌ها اضافه قیمت به آنها تعلق نمی‌گیرد.

انتهای پیام/89003/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول