اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

سیاسی کردن اقتصاد وضعیت صنعت کشور را وخیم کرده است

خبرگزاری فارس: نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: سیاسی کردن اقتصاد بخش اقتصاد و صنعت کشور به ویژه اردبیل را وخیم کرده است.

سیاسی کردن اقتصاد وضعیت صنعت کشور را وخیم کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منصور حقیقت‌پور ظهر امروز در نشست با فعالان بخش خصوصی اردبیل در محل اتاق بازرگانی این شهر اظهار داشت: عدم مدیریت کارآمد و سیاسی کردن اقتصاد به هیچ وجه شایسته نیست و اگر وضعیت با این روند در استان ما ادامه یابد اردبیل همچنان توسعه نیافته باقی می‌ماند.

وی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان اردبیل را یادآور شد و افزود: توانمندی‌های استان امکان می‌دهد که اردبیل قطب دوم اقتصادی در شمال غرب کشور و قطب ممتاز کشاورزی و صنایع تبدیلی در سطح ایران باشد.

نماینده مردم اردبیل گفت: اردبیل با تامین 10 درصد نیازهای کشور به محصولات کشاورزی در بخش گردشگری نیز می‌تواند 10 میلیون گردشگر را به استان جذب کند و این در شرایطی امکانپذیر خواهد بود که جایگاه این استان در کشاورزی و گردشگری به صورت واقعی جلوه نماید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این نشست رئیس اتاق بازرگانی اردبیل نیز در سخنانی با یادآوری اینکه توسعه کشور تنها با تولید ملی موثر خواهد بود، اظهار داشت: مسئولان کشور باید به صورت منسجم و متحد برای حمایت از تولید ملی به پا خیزند تا تولیدات داخلی بتواند ضمن تامین نیازها در سطح بین‌المللی نیز قابل رقابت باشد.

حسین پیرموذن با بیان اینکه توسعه کشور بدون توسعه اقتصادی میسر نخواهد شد، افزود: توسعه اقتصادی نیز بدون توجه به تولیدات داخلی و حمایت از تلاشگران عرصه صنعت و تولید ممکن نیست.

وی با بیان اینکه در حمایت از واحدهای تولیدی بیشتر شعار داده شده است، تصریح کرد: پویایی و به حرکت درآوردن چرخ‌های تولیدی واحدهای صنعتی نیازمند برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌های اصولی، علمی و عملی و اجرای قاطعانه و صادقانه آنها است.

این مسئول آمار تکان‌دهنده بیکاری در استان اردبیل را یادآور شد و افزود: یکی از معضلات اصلی کشور ما بیکاری است و تنها راه حل این مشکل بزرگ و اشتغال جوانان این مرز و بوم، توسعه اقتصادی کشور از مسیر افزایش و تقویت تولید ملی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پیرموذن در پایان اظهار داشت: تقویت تولید ملی علاوه بر توسعه کشور و اشتغال جوانان نشاط و پویایی را نیز به میهن ما باز می‌گرداند.

انتهای پیام/62003/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول