اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارزیابی آموزش و پرورش فارس:

پیوند اولیا و مربیان در لامرد به خوبی تحقق یافته است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ارزیابی و بازرسی اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: پیوند اولیا و مربیان در لامرد به خوبی تحقق یافته است.

پیوند اولیا و مربیان در لامرد به خوبی تحقق یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، محمدخلیل عسکری ظهر امروز که به منظور بازدید از واحد‌های آموزشی و بررسی روند فعالیت‌های اداره آموزش و پرورش لامرد به این شهرستان سفر کرده بود، از آموزشگاه ابتدایی پسرانه فرهنگیان حضرت زهرا (س) شهر لامرد بازدید کرد و در جریان روند فعالیت‌‌های آموزشی، پرورشی و طرح‌های جدید این واحدهای آموزشی قرار گرفت.

رئیس اداره ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به امور شکایات اداره کل آموزش و پرورش فارس پس از بازدید از کلاس‌های درس و بخش‌های مختلف آموزشگاه‌های ابتدایی در جمع معلمان طی سخنانی اظهار داشت: انگیزه بالای همکاران در این واحدهای آموزشی که نشان از تعهد و پایبندی آنان است باعث شده تا فعالیت‌های آموزشی، پرورشی و ورزشی به درستی در کنار یکدیگر قرار گرفته و مجموعه‌های بسیار خوب تشکیل شود.

وی افزود: در یک مدرسه خوب و موفق می‌توان به خوبی شاهد رشد و تعالی انسان‌ها بود.

عسکری با اشاره به انجام برنامه‌های متنوع پرورشی به ویژه در زمینه برگزاری نماز جماعت گفت: با توجه به موقعیت سنی دانش‌آموزان، به نظر می‌رسد در زمینه برگزاری نماز جماعت، ایجاد انس و علاقه به اهل بیت عصمت و طهارت و موضوع ولایت به زیبایی و ظرافت کار شده است.

رئیس اداره ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به امور شکایات آموزش و پرورش فارس اضافه کرد: اجرای موفق طرح هوشمندسازی کلاس‌های درس در شهر لامرد در راستای طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش و نظام 3-3-6 قابل تحسین است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دستیابی به اهداف والای تعلیم و تربیت در گرو مشارکت و همکاری اولیا و مربیان است ادامه داد: به نظر می‌رسد این پیوند مقدس به زیبایی در لامرد تحقق یافته است.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول