اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ خبر داد

واگذاری 14 هزار واحد مسکن مهر در آینده‌ای نزدیک

خبرگزاری فارس: فرماندار ساوجبلاغ از واگذاری 14 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان مسکن در این شهرستان و در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

واگذاری 14 هزار واحد مسکن مهر در آینده‌ای نزدیک

علی حدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: واگذاری این واحدهای مسکن مهر در راستای توسعه خدمات رسانی به مردم انجام می‌شود.

وی ادامه داد: دولت نهم و دهم به منظور خانه‌دار شدن مردم طرح بسیار مهمی را به مرحله اجرایی گذاشت که هم‌اکنون با اجرایی شدن این مهم بسیاری از مردم صاحبخانه شدند.

این مسئول گفت: ما نیز باید با الگوپذیری از دولت هر چه سریع‌تر این واحدهای مسکن مهر را به اتمام برسانیم و آنها را به صاحبانشان تحویل دهیم.

حدادی گفت: در این راستا و با توجه به تمهیدات اندیشیده شده 14 هزار واحد مسکن مهر در هشتگرد و شهرک ابریشم مراحل پایانی خود را طی می‌کند که در آینده‌ای نزدیک به متقاضیان مسکن تحویل داده می‌شود.

وی افزود: هم‌اکنون در این شهرستان 70 هزار مسکن مهر در دست ساخت است که باید اقدامات اساسی به منظور ساخت هر چه سریع‌تر آنها انجام شود.

* توسعه زیرساخت‌ها و خدمات به مسکن مهر

فرماندار ساوجبلاغ در ادامه به توسعه زیرساخت‌ها و ارائه خدمات به مسکن مهر تأکید کرد و گفت: تنها نباید این منازل را ساخت بلکه باید زیرساخت‌ها و خدمات آن را هم در نظر گرفت تا خانواده‌های ساکن در این منازل در آینده دچار مشکل نشوند.

حدادی گفت: مسئولان باید زمینه‌های ایجاد طر‌ح‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی را در شهرک‌هایی که مسکن مهر در آنها ساخته می‌شود فراهم کنند و برنامه‌ریزی‌هایی را برای ارائه خدمات به مردم داشته باشند.

وی تأکید کرد: بسیاری از خانواده‌های ساکن در این گونه منازل نیازمند مدرسه هستند.

این مسئول گفت: باید تدابیری اتخاذ شود تا فرزندان آنان بدون هیچ گونه مشکلی وارد مدرسه شوند.

حدادی افزود: در این راستا باید مدارسی در این گونه شهرک‌ها ساخته شود.

وی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات آب، برق، گاز تلفن و ... نیز از مهم‌ترین اقداماتی است که مسئولان باید در هنگام ساخت خانه‌های مسکن مهر به آن توجه ویژه داشته باشند.

فرماندار ساوجبلاغ گفت: ایجاد طرح‌های عمرانی، آموزشی و خدماتی و رفاهی و فرهنگی از دیگر اقداماتی است که باید در ساخت مسکن مهر به آن توجه داشت.

  *ساخت 23 مدرسه مسکن مهر

حدادی در ادامه همچنین از ساخت 23 مدرسه در شهر جدید هشتگرد و شهرک ابریشم در چهار باغ این شهرستان خبر داد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده و به منظور توسعه امور آموزشی در ساخت مسکن مهر 23 مدرسه ویژه در این شهرک‌ها ساخته می‌شود.

به گفته وی برای ساخت این واحدهای آموزشی 90 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/2302/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول