اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی فوتبال نساجی مازندران:

راه صعود نساجی به لیگ برتر هموار است / مسئولان به فکر باشند

خبرگزاری فارس: مربی فوتبال نساجی مازندران گفت: نساجی یکی از چهار تیم پرطرفدار کشور است پس با حمایت مسئولان راه صعود به لیگ برتر برای این تیم هموار است و با حمایت و توجه، این تیم ریشه‌دار به لیگ برتر صعود می‌کند.

راه صعود نساجی به لیگ برتر هموار است / مسئولان به فکر باشند

ساحل نخعی امروز در مورد اتفاقات اخیر تیم نساجی به خبرنگار ورزشی فارس در قائمشهر گفت: تیم نساجی مازندران یکی از تیم‌های قدیمی و پرطرفدار است، پس اتفاقات اخیر که در تیم به وجود آمده در کل تیم‌های حرفه‌ای این اتفاقات رخ می‌دهد.

مربی تیم نساجی مازندران در ارتباط با حاضر نشدن بازیکنان تیم بر سر تمرینات اظهار داشت: در این فصل با این بازیکنان با توجه به امتیازات کسب شده نشان دادیم که یکی از مدعیان واقعی صعود به لیگ برتر هستیم و با حمایت مسئولان این امر محقق می‌شود.

وی تصریح کرد: باید مسئولان با حمایت‌های خود این شرایط را آماده کرده تا بازیکنان با خیال راحت به ادامه رقابت‌ها بیندیشند، ولی همانطور که می‌دانید در سه هفته اخیر متاسفانه قول‌هایی که داده شد، اجرایی نشد و باعث یک سری مسائل حاشیه‌ای در تیم شد ولی هنوز هم می‌گویم ما با حمایت مسئولان و هواداران می‌توانیم آرزوی چندین ساله این شهر و استان را برآورده کنیم.

نخعی با تسلیت به خانواده مرحوم جهان تیغ هوادار معلول نساجی بیان داشت: از تمامی مسئولان شهری و استانی خواهشمندم که هر چه زودتر پروژه استادیوم وطنی را به پایان رسانند تا دیگر شاهد اینگونه رخدادهایی تلخ در جامعه بزرگ ورزشی نباشیم.

وی در مورد بازی اخیر تیم نساجی مقابل داماش ایرانیان که در تهران برگزار شد، یادآور شد: مسائلی که در این بازی اتفاق افتاد از دید برخی افراد خیلی بزرگ جلوه داده شد که به نظرم این طور انعکاس دادن از سوی بعضی از دوستان زیاد جلوه خوبی ندارد، ما در این بازی بسیار بازی سختی داشتیم چرا که چهار بازیکن اصلی تیم محروم بوده و از نظر تاکتیکی مجبور بودیم که تغییرات زیادی انجام دهیم البته یک بر صفر تا یک نیمه پیش بودیم که در دقیقه 52 گل تساوی را دریافت کردیم که البته با این تساوی و کسب 23 امتیاز در رده سوم جدول گروه یک قرار داریم.

نخعی در مورد جذب بازیکنان جدید در نیم فصل افزود: چند بازیکن خوب و درجه یک مدنظر ما قرار دارند، در صورت تزریق مالی از سوی مهدی پرهام مالک تیم نساجی تا پایان این هفته جذب بازیکنان جدید امکان‌پذیر می‌شود ولی در غیر این صورت باید چشم به آسمان دوخت و دعا کرد. 

ساحل نخعی با تشکر از هواداران نساجی که در نیم فصل اول یار واقعی نساجی بودند، افزود: نیم فصل اول با تمام سختی‌هایش به اتمام رسید و این هواداران بودند که با حمایت‌های خوبشان همواره نشان دادند که تیم را تنها نخواهند گذاشت، بنده از تمامی هواداران واقعی می‌خواهم که با شروع نیم فصل دوم به استادیوم بیایند تا با حضور گرمشان بتوانیم راه‌های صعود را یک به یک بگشاییم.

انتهای پیام/86017/ب/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول