اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان ولی عصر(عج) بردسکن خبر داد

تصویب ساخت بیمارستان 128 تختخوابی در بردسکن

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان ولی عصر(عج) بردسکن گفت: بیمارستان 128 تختخوابی با کمک خیرین سلامت بردسکن و کمک دانشگاه علوم پزشکی در این شهرستان احداث می‌شود.

تصویب ساخت بیمارستان 128 تختخوابی در بردسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حسین محزون صبح امروز در جمع خبرنگاران در بردسکن اظهار کرد:با همت مجمع خیرین سلامت و دانشگاه علوم پزشکی بردسکن مجوز لازم دریافت شده است و احداث این بیمارستان با همت خیرین و اعتبارات دولتی انجام می‌شود.

وی افزود: دولت و دانشگاه علوم پزشکی برای احداث این بیمارستان نظر مساعد دارند و امید است که در جهت احداث آن اعتبارات قابل توجهی را به این مهم اختصاص دهند.

وی با بیان این مطلب که سه نقطه برای احداث بیمارستان جدید معرفی شده گفت: وضعیت موجود بخاطر کمبود و فرسوده بودن فضا و نبود متخصصین مجرب در شأن مردم بردسکن نیست و نیاز است در زمینه افزایش امکانات بهداشتی گام‌های جدی برداشته شود.

محزون افزود: اگر 40 درصد هزینه احداث بیمارستان توسط خیرین تامین شود مابقی آن توسط دولت هزینه می‌شود.

وی از کمک 10 میلیارد ریالی خیرین بردسکنی به ساخت بیمارستان جدید خبر داد و اظهار کرد: به‌زودی با  پیگیری‌های انجام شده شاهد ورود متخصصین جدید به شهرستان بردسکن خواهیم بود.

رئیس بیمارستان ولی‌عصر با اشاره به اینکه در آینده‌ای نزدیک در فضای بیمارستان فعلی بخش اطفال و دیالیز احداث خواهد شد،گفت: اگر خیرین با مبلغ 300 میلیون ریال یک دستگاه دیالیز به بیمارستان هدیه کنند، دولت دو دستگاه به آن می‌افزاید.

انتهای پیام/70001/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول