اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد

راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در هرمزگان ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: راه‌اندازی بیمارستان صحرایی به ویژه در مرکز استان با توجه شرایط ویژه‌ای که دارد، ضروری است.

راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در هرمزگان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد شکاری صبح امروز در مراسم آغاز به کار کارگاه دو روزه مدیریت بحران در بهداشت و درمان اظهار داشت: وظایف مدیران بحران بهداشت و درمان در زمان وقوع حوادث غیر مترقبه از سایرین سنگین تراست زیرا با تامین سلامت جسم و جان افراد در ارتباط هستند.

وی افزود:حوادث غیرمترقبه و غیرقابل پیش بینی در استان هرمزگان در چند سال اخیر نظیر زلزله و... رخ داده است و هم حوادث در بخش زمینی و دریایی وجود دارد که باید فعالیت‌ها و حرکت‌های وسیعی در این استان از مدیریت بحران برای مقابله با زمان رخداد حادثه شاهد باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه داد: حوادث دریایی سال گذشته در بندرعباس منجر به فوت 17 نفر شد لذا تعامل و نشست‌های مشترک در ارتباط با مدیریت بحران از بروز صدمات و خسارت‌های جانی در بحران‌ها پیشگیری  می‌نماید.

وی راه‌اندازی بیمارستان صحرایی را از اولویت‌های اساسی در حوزه بهداشت و درمان عنوان کرد و افزود: لزوم راه‌اندازی بیمارستان صحرایی با جانمایی علمی در سطح استان هرمزگان به خصوص مرکز استان ضروری است.

انتهای پیام/80001/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول