اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان قزوین:

ضعف زیرساخت‌ها دغدغه ورزش قزوین است

خبرگزاری فارس: معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: ضعف زیرساخت‌ها دغدغه مهمی در مسیر توسعه هیئت‌های ورزشی در این استان است.

ضعف زیرساخت‌ها دغدغه ورزش قزوین است

مجید احمدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: استان قزوین در دو بعد ورزش‌های همگانی و قهرمانی جایگاه بسیار والایی را در بین استان‌های دیگر کشور دارد که در حوزه ورزش‌های همگانی این استان نخستین استانی است که توانست مجری برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی در سطح کشور شود.

معاون تربیت‌ بدنی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین افزود: در بعد ورزش‌های قهرمانی کسب نماد‌ها و عناوین مختلف ورزشی توسط ورزشکاران قزوینی از جمله افتخارات این استان است به طوری که 30 نماینده از این استان در مسابقات ورزشی شرکت کرده‌ و حائز رتبه‌های گوناگونی شده‌اند.

وی با بیان اینکه کسب مدال برنز توسط احسان لشگری به همت مربی این کشتی‌گیر جوان در مسابقات المپیک لندن افتخاری برای مردم استان قزوین است، تصریح کرد: 3 نماینده از استان قزوین در این سری از مسابقات شرکت کردند که امیدواریم با تلاش‌های بیشتر در سال‌های آینده بتوانیم نمایندگان بیشتر و با انگیزه‌تری را به مسابقات آسیایی و اروپایی اعزام کنیم.

معاون تربیت‌ بدنی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین با بیان اینکه عدم وجود زیرساخت‌های مناسب از دغدغه‌های اصلی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین است، تصریح کرد: نبود سالن‌های تمرین برای هیئت‌های ورزشی مشکل عمده‌ای است که امیدواریم هرچه سریع‌تر پیگیری شود.

احمد‌پور ادامه داد: در شهرستان‌های استان نیز اجرای طرح استعداد‌یابی ورزشی از سوی این اداره‌کل در حال انجام است، چراکه اعتقاد مدیران ورزشی آن است که استعداد‌های فراوانی در روستاها و نقاط کمتر توسعه یافته وجود دارند که در صورت حمایت شدن می‌توانند برای استان و کشور صاحب مدال و افتخار بزرگ شوند.

وی خاطرنشان کرد: نگاه مسئولان به ورزش باید به گونه‌ای باشد که زمینه را برای جذب افراد و جوانان علاقمند به عرصه ورزشی فراهم کرده و سبب رشد و همچنین پویایی رشته‌های مختلف ورزشی استان شوند.

انتهای پیام/77005/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول