اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان بهزیستی:

تغییر سبک زندگی سبب جلوگیری از طلاق‌ها می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی با اشاره به رهنمود رهبر معظم انقلاب در جمع مردم خراسان شمالی برای تغییر سبک زندگی، این مهم را سبب جلوگیری از طلاق‌ها در کشور دانست.

تغییر سبک زندگی سبب جلوگیری از طلاق‌ها می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد،‌ محمد نفریه ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی اظهار کرد: توجه به تغییر سبک زندگی علاوه بر این سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی و تحکیم نهاد خانواده می‌شود.

وی افزود: به طور حتم نقش دستگاه‌های اجتماعی از جمله بهزیستی برای تغییر در الگوی سبک زندگی حساس‌تر است، از این رو انتظار می‌رود تا این دستگاه‌ها به مأموریت خود در این زمینه عمل کنند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی با بیان اینکه کلید حل مشکلات جامعه تغییر سبک زندگی گفت: برای جاری شدن سبک زندگی با الگوی اسلامی ایرانی باید عملاً مصداق‌ها و شیوه‌های آن در جامعه جاری شده و ترویج یابد.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری خراسان شمالی هم در این آیین با اشاره به اینکه موضوع تغییر سبک زندگی در سفر معظم‌له به استان مطرح شد، اظهار کرد: اکنون در خراسان شمالی طرح تغییر الگوی سبک زندگی به اجرا درآمده است.

عطا‌الله قادری گفت: تحقق این موضوع در جامعه اثرات مثبت فراوانی را در پی خواهد داشت.

وی همچنین خواستار فرهنگ‌سازی از سوی رسانه‌ها برای ترویج فرهنگ سبک زندگی شد.

به گزارش فارس، در این آیین با قدردانی از خدمات چهار ساله محمد رضا کاظم‌زاده مدیر‌کل پیشین بهزیستی خراسان شمالی، رضا الهوردی به عنوان مدیر‌کل بهزیستی استان معرفی شد.

کاظم‌زاده برای تداوم خدمت در بهزیستی مجدداً به تهران عزیمت کرد.

انتهای پیام/63002/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول