اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

مسئولان به ارتقای فرهنگ در جامعه توجه دارند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در گیلان توجه به نماز در سفر را از ویژگی‌های حمل و نقل گیلان دانست و گفت: مسئولان به ارتقای جایگاه فرهنگ در جامعه توجه دارند.

مسئولان به ارتقای فرهنگ در جامعه توجه دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از فعالان حمل و نقل جاده‌ای گیلان در آستانه 26 آذرماه روز حمل و نقل و رانندگان اظهار کرد: اقدام‌های خوبی در حوزه حمل و نقل استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه رانندگی و حمل و نقل در گذشته برنامه مدون و کامل نداشت، افزود: اجرای برنامه‌های مختلف در حمل و نقل گیلان نشان دهنده برنامه‌محوری مدیران حمل و نقل در این استان است.

قربانی به وضعیت حمل و نقل قبل و پس از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: حمل و نقل قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دارای مشکلات بسیاری بود اما با پیروزی انقلاب بخش خصوصی در این زمینه فعال شده است.

امام جمعه رشت 26 آذرماه را تجلی ولایتمداری رانندگان و فعالان حمل و نقل جاده‌ای کشور دانست و تصریح کرد: رانندگان در 26 آذرماه سال 62 به فرمان امام راحل لبیک گفتند و حماسه آفریدند.

وی ادامه داد: اگر نظام احساس کند مالکیت خصوصی به مردم ضربه می‌زند وارد عرصه می‌شود و برای رضای مردم با تاکید بر حفظ حقوق مالکیت خصوصی اقدام می‌کند.

قربانی حمل و نقل جاده‌ای گیلان را دارای ویژگی‌های منحصر به ‌فرد خواند و اضافه کرد: اصلاح در وضعیت رانندگی با فرهنگ‌سازی محقق می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان، اسلام را حامی ملت‌ها توصیف کرد و یادآور شد: حکومت اسلامی برای برطرف کردن مشکلات مردم اقدام می‌کند.

وی با اشاره به تصادفات رانندگی در جاده‌ها خاطرنشان کرد: اصلاح وضعیت راه‌های گیلان و بهبود آن ضروری است و این امر باید جدی گرفته شود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان از اختصاص یک‌هزار میلیارد تومان در سفر اخیر رئیس جمهور به استان خبر داد و اظهار کرد: اعتبار مذکور برای ساخت بزرگراه، راه‌آهن و تکمیل زیرساخت‌های حمل و نقل تخصیص داده شده است.

قربانی با قدردانی از فعالیت‌های اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان در حوزه فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی، اذعان کرد: گزارش خوبی توسط مدیرکل حمل و نقل گیلان ارائه شده و این امر نشان می‌دهد مسئولان به ارتقای فرهنگ جامعه توجه دارند.

وی توجه به نماز در سفر، رفاه و آسایش مردم را از ویژگی‌های حمل و نقل گیلان توصیف کرد و افزود: دولتمردان برای برطرف کردن مشکلات مردم مخلصانه گام بر می‌دارند.

به گزارش فارس، در دیدار مذکور تندیس 26 آذرماه روز حمل و نقل و رانندگان توسط کانون صنفی حمل و نقل کالا و مسافر استان گیلان به دلیل حمایت‌های بی‌بدیل از فعالان حمل و نقل به آیت‌الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان اهدا شد.

انتهای پیام/84001/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول