اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

بررسی متون نمایشی موجب ارتقای کیفیت تئاتر می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: بررسی متون نمایشی در قالب برگزاری نشست‌های تئاتر موجب ارتقای کیفیت نمایش‌ها می‌شود.

بررسی متون نمایشی موجب ارتقای کیفیت تئاتر می‌شود

محمد ذوالقدر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: نشست ماهانه بررسی آسیب‌های تئاتر استان زنجان، اساتید برجسته تئاتر استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این نشست‌ها به صورت تخصصی برگزار می‌شود، افزود:‌ برگزاری این نشست‌ها پیوند مطلوبی را بین جوانان، علاقه‌مندان به هنر و پیشکسوتان این عرصه ایجاد می‌کند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان پیگیری جدی برنامه‌ها با حضور کارشناسان را برای پیشرفت تئاتر استان مطلوب ارزیابی کرد و گفت: حذف اقدامات غیر مفید و بررسی خروجی برنامه‌های هنری از جمله اهداف این نشست‌های ماهانه است.

وی با بیان اینکه این نشست‌ها با حضور کارشناسان و مدرسان هنری برگزار می‌شود، تصریح کرد: برگزاری این نشست‌ها موجب تقویت اقدامات مثبت در زمینه تئاتر استان می‌شود.

ذوالقدر از برگزاری این نشست‌ها هر 15 روز یک بار خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم در زمینه تئاتر در این نشست‌ها انجام می‌شود.

وی بررسی متون نمایشی را از اولویت‌های این نشست‌ها عنوان کرد و گفت: بررسی متون نمایشی موجب ارتقای کیفیت نمایش‌ها می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه برگزاری این نشست‌ها همواره نتیجه‌بخش است، ادامه داد: این گونه نشست‌ها دارای خروجی مثبتی نسبت به تالیف کتاب در این زمینه است.

انتهای پیام/73003/و/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول