اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طرح زمستانی اجرا شد

استقرار 50 اکیپ برای طرح زمستانی در محورهای خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: طی آیینی 50 اکیپ برای اجرای طرح زمستانی در محورهای خراسان شمالی استقرار یافتند.

استقرار 50 اکیپ برای طرح زمستانی در محورهای خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد،معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خراسان شمالی ظهر امروز در آیین حضور این گروه‌ها برای طرح زمستانی را سبب امنیت خاطر مسافران طی این ایام عنوان کرد.

احمد قرایی با بیان اینکه خدمات رسانی به زائران استان باب‌الرضا در راستای انجام وظیفه در نوع خود ارزشمند است، تصریح کرد: خوشبختانه، با هماهنگی و همدلی دستگاه‌های دخیل در طرح‌های زمستانی سنوات گذشته فعالیت‌های خوبی انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه خراسان شمالی از استان‌های امن کشور بوده که همه ساله خیل مسافران از این استان عبور می‌کنند، اظهار امیدواری کرد تا با تلاش‌های انجام شده از سوی دستگاه‌های مجری طرح زمستانی بار دیگر بر افتخار استان افزوده شود.

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی هم در این مراسم با اشاره به اینکه در اجرای طرح زمستانی این اداره کل 23اکیپ را سازماندهی کرده است اظهار داشت: در این راستا 244 دستگاه انواع ماشین آلات،250نیرو به کار گیری می‌شوند.

علی اصغر بدیعی مقدم با بیان اینکه این اکیپ‌ها علاوه بر پوشش 21 گردنه محور‌های این استان را زیر پوشش قرار می‌دهند، گفت:سه هزار تن نمک برای طرح زمستانی در خراسان شمالی پیش بینی شده است.

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی همچنین بر استفاده رانندگان از وسائط ایمنی زمستانی تاکید کرد وگفت: البته باید از سفرهای غیر ضروری پرهیز شود.

بدیعی مقدم با اشاره به خدمات راهداران در طول سال گفت: این قشر با کم‌ترین دریافتی بیشترین خدمات را به مسافران ارائه کرده که بی‌گمان این خدمات نیز برکسی پوشیده نیست.

وی اضافه کرد:طرح زمستانی اداره کل راه و شهرسازی استان بعد از 15 فروردین به منظور خدمات دهی به هم‌وطنان نیز ادامه می یابد.

رئیس پلیس راه خراسان شمالی هم از  فعالیت  13 گروه زمستانی پلیس راه استان در طرح زمستانی خبر داد و گفت: این گروه‌ها طی شش مرحله در محورهای خرسان شمالی حضور می‌یابند.

غلامحسین علی حسین‌زاده با اشاره به اینکه طرح زمستانی استان از امروز آغاز وتا  20 اسفند ادامه دارد، گفت: عوامل پلیس راه مجموعاً 570 مأموریت را انجام می‌دهند.

وی مجموع عوامل به کارگیری شده در طرح زمستانی از سوی گروه‌های شرکت کننده استان اعم از؛ راه، حمل و نقل، هلال احمر، اورژانس، پلیس راه و..  در این طرح را  هزار نفر اعلام کرد.

به گزارش فارس، در این مراسم شماری از خودروهای گروه‌های شرکت کننده در طرح زمستانی خراسان شمالی رژه خودرویی برگزار و در مناطق پیش بینی شده استقرار یافتند.

انتهای پیام/63002/ق/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول