اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردل:

9 دی روز نمایش پیوند عمیق و قلبی ملت با عاشورا بود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اردل گفت: پیوند عمیق و قلبی ملت ایران با قیام عاشورا باعث به صحنه آمدن آنان در روز 9 دی و خلق حماسه به یاد ماندنی روز بصیرت و میثاق امت با امام و رهبر خود شد.

9 دی روز نمایش پیوند عمیق و قلبی ملت با عاشورا بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فیروز خسروی ظهر امروز در جلسه ستاد حماسه نهم دی‎ماه در این شهرستان، از تبیین پیام‎های حماسه بزرگ و فراموش ناشدنی 9 دی و تشریح ابعاد این حماسه به عنوان مهم‎ترین اهداف تشکیل ستاد 9 دی یاد کرد و اظهار داشت: نهم دی‎ماه یکی از حماسه‌های بزرگ مردمی است که در تاریخ پرشکوه و درخشان انقلاب اسلامی ماندگار خواهد ماند.

وی با تبیین نقش مهم مقام معظم رهبری در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان، افزود: روشنگری‎های آگاهانه و به موقع ولی امر مسلمین سبب شد تا با درایت و بصیرت مردم ولایت‎مدار نقشه‎های شوم استکبار و ایادی داخلی آنان نقش بر آب شود.

فرماندار شهرستان اردل ادامه داد: بسترسازی برای توسعه فعالیت‌های خودجوش، تبیین ابعاد داخلی و خارجی حماسه 9 دی، توجه به لایه‌های عمیق ظهور  این حماسه را از مهم‎ترین رویکردهای برنامه‎های ستاد گرامیداشت نهم دیماه در این شهرستان به شمار می‎رود.

به گفته خسروی تشکیل کمیته‏های 12 گانه، برگزاری همایش بزرگ 9 دی، برگزاری عصر شعر و خاطره، برگزاری همایش تبیین واقعه 9 دی ویژه فرهنگیان و دانش آموزان، نواختن زنگ بصیرت و میثاق، برگزاری مسابقه ادبی، هنری حماسه ماندگار، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ ویژه دانشجویان، برگزاری دعای ندبه و نشست جوانان و هیئت‌های ورزشی با امام جمعه از مهمترین برنامه‎های ستاد بزرگداشت 9 دی در این شهرستان است.

امام جمعه شهر اردل نیز در این نشست با اشاره به نقش و جایگاه امام سجاد در نهضت عاشورا گفت: تظاهرات 9 دی حماسه ای بود که در پاسخ به حرمت شکنان عاشورای حسینی در دی ماه 88 شکل گرفت و این روز بود که بصیرت و هوشیاری مردم به بهترین شکل ممکن ظهور کرد.

انتهای پیام/68001/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول