اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هیرمند:

شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار هیرمند گفت: شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی هستند و همه باید ادامه دهنده راه آنها در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باشیم.

شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از هیرمند، سلطانعلی دهمرده ظهر امروز در دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان هیرمند اظهار داشت: اگر امروز آسایش و امنیت در کشور وجود دارد، مرهون دلاورمردی‌های جوانان ارزشی کشور در دوران دفاع مقدس است که بی‌ادعا به سوی جبهه‌های جنگ شتافتند.

وی افزود: شهدا به ما درس ایستادگی و مقاومت در برابر تمامی زورگویان جهان را یاد دادند که به عنوان برگ زرینی در تاریخ کشور ایران ثبت شده است.

فرماندار هیرمند بیان کرد: امروز شهیدان حق بزرگی بر گردن ما دارند و احترام به خانواده‌های آنها وظیفه همه مسئولان این شهرستان است.

وی گفت: شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی ما هستند و بر این اساس همه ما باید ادامه دهنده راه این عزیزان در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باشیم.

دهمرده با بیان اینکه آزادگان ذخائر و سرمایه‌های اسلام، جمهوری اسلامی و ملت ایران هستند خاطرنشان کرد: آزادگان تمام مصیبت‌ها و شکنجه‌های سخت را برای حفظ اعتقادات و ارزش‌های اسلامی و انسانی به جان خریدند.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران که نماد صبر، پایداری، مقاومت و آزادگی هستند به انسان مضاعف برای کار و خدمت به مردم می‌بخشد.

انتهای پیام/75004/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول