اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

مسئولان شأن خانواده‌‌های شهدا را حفظ کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام گفت: خانواده شهدا افتخار ملت هستند و شهید جاودانه‌ترین و مقدس‌ترین واژه انقلاب است و مسئولان نیز باید در این مسیر، شأن خانواده‌های معظم شهدا را حفظ کنند.

مسئولان شأن خانواده‌‌های شهدا را حفظ کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، علیرضا نیکروز صبح امروز در حاشیه دیدار از هفت خانواده شهید شهرستان چرام گفت: با مشاهده صبر و استقامت خانواده های شهدا، انگیزه و صبر مسئولین نیز تقویت می‌شود.

فرماندار چرام با بیان این‌که ما هر چه داریم از دعای خیر خانواده‌های شهدا و به برکت خون این شهیدان است، متذکر شد: می‌توان از خانواده‌های شهدا به عنوان یادگاران هشت سال دفاع مقدس یاد کرد.

این مسئول در این دیدار ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان و خانواده معظم آنان گفت: حضور در خانه پر نور شهدا برای ما توفیق بزرگی است که نصیبمان شده و ما خود را با این دیدارها متبرک می‌‌کنیم.

وی عنوان کرد: شهادت یعنی فداکاری در راه آرمان‌های بلند الهی، و انقلاب اسلامی نیز به ثمره خون شهدا و رشادت‌های آنان در برابر توطئه‌های دشمنان با قدرت و اطمینان ایستاده است.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام فرهنگ ایثار و شهادت را یک سرمایه جاودانه و پایدار عنوان کرد و ادامه داد: ما باید ضمن حراست و پاسداری، آن را به صورت یک فرهنگ معنوی و یک اصل در همه ابعاد زندگی نهادینه کرده و سرلوحه کار خویش قرار دهیم.

وی تصریح کرد: شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی هستند و بر این اساس همه ما باید ادامه دهنده راه این عزیزان در راستای حفظ و کیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باشیم.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان چرام تأکید کرد: خانواده شهدا افتخار ملت ما هستند و شهید جاودانه‌ترین و مقدس‌ترین واژه انقلاب است و مسئولان نیز باید در این مسیر، شأن خانواده‌های معظم شهدا را حفظ کنند.

انتهای‌پیام/82002/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول