اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد:

ارادت به خانواده شهدا وظیفه همه مسئولان است

خبرگزاری فارس: فرماندار عنبرآباد گفت: مسئولان باید برای ترویج فرهنگ شهید و شهادت تلاش کنند و ارادت به خانواده شهدا وظیفه همه مسئولان است.

ارادت به خانواده شهدا وظیفه همه مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، ولی‌محمد مشایخی پیش از ظهر امروز در آیین دومین یادواره شهدای عنبرآباد اظهار داشت: بهترین کار فرهنگی در برابر تهاجم فرهنگی دشمن برگزاری چنین جلساتی است.

وی افزود: یادواره شهدای شهرستان عنبرآباد بزرگداشت مردان بی‌ادعای جهاد و ایثار و زیباترین تکریم از رادمردانی است که مدال شهادت را نصیب خود کرده‌اند.

مشایخی با بیان اینکه مدیریت اجرایی شهرستان عنبرآباد یکی از رسالت‌های خود را تقویت روحیه و فرهنگ جهادی، بسیجی و فرهنگ شهادت و ایثار قرار داده است و همواره بر این اصول تأکید می‌کند، بیان داشت: موفقیت‌ها در عرصه خدمت‌رسانی به مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور عنبرآباد تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است

فرماندار عنبرآباد خاطرنشان کرد: مسئولان باید برای ترویج فرهنگ شهید و شهادت تلاش کنند و ارادت به خانواده شهدا وظیفه همه مسئولان است.

اسفندیار سنجری دبیر ستاد یادواره شهدای شهرستان عنبرآباد نیز در این مراسم با بیان اینکه ما وظیفه داریم در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی گام برداریم، اظهار داشت: در سال جاری هشت یادواره در سطح شهرستان برگزار شده است که در شهر دوساری برای نخستین ‌بار برگزار شد و این جلسه‌ها در فرهنگ جامعه تأثیر بسزایی دارد.

انتهای پیام/80005/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول