اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت می‌گیرد

شرکت یک‌هزار و 500 دانش‌آموز بروجردی در طرح شنای مدارس

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش بروجرد گفت: امسال در طرح شنای دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی یک‌هزار و 563 دانش‌آموز بروجردی شرکت می‌کنند.

شرکت یک‌هزار و 500 دانش‌آموز بروجردی در طرح شنای مدارس

فرج‌الله شاهوردی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد گفت: مرحله اول این طرح از آبان ماه امسال شروع شده است که 333 نفر در آن شرکت کرده‌اند.

وی بیان کرد: دومین دوره از این طرح از 20 آذر ماه شروع می‌شود و در تاریخ دوم بهمن ماه به پایان می‌رسد که در این مرحله 410 دانش‌آموز نیز حضور دارند.

شاهوردی‌زاده اضافه کرد: مرحله سوم این طرح از هفتم بهمن ماه آغاز و در 14 اسفند ماه پایان می‌یابد که 415 نفر هم در این دوره حضور دارند.

وی اظهار داشت: آخرین دوره از طرح شنای دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی در سال تحصیلی 92-91  از 15 فروردین ماه سال آینده شروع و در 30 اردیبهشت ماه خاتمه پیدا می‌کند که 405 دانش‌آموز نیز در این مرحله شرکت می‌کنند.

رئیس آموزش و پرورش بروجرد تصریح کرد: دانش‌آموزان از این طرح استقبال بسیار خوبی داشته‌اند و بسیاری از دانش‌آموزان بعد از مدرسه نیز این رشته ورزشی را ادامه می‌دهند و این امر در سلامتی آنان تاثیر مفیدی می‌گذارد.

انتهای پیام/85005/ر/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول