اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی گچساران خبر داد

کشف 17کیلوگرم مواد مخدر در گچساران

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی گچساران گفت: 17کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از قاچاقچیان مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شد.

کشف 17کیلوگرم مواد مخدر در گچساران

سید قدرت‌الله بیعت‌اصل در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: با انجام کار اطلاعاتی مستمر پرسنل مبارزه با مواد مخدر و یگان امداد فرماندهی انتظامی گچساران، 17 کیلوگرم مواد مخدر در محور این شهرستان کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به دستگیری سه قاچاقچی در همین زمینه افزود: این مواد مخدر از یک دستگاه خودرو کشف شده است. 

فرمانده نیروی انتظامی گچساران با بیان اینکه در این زمینه یک دستگاه خودرو و سه نفر دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شدند، تصریح کرد: تحقیقات برای بررسی بیشتر در این زمینه ادامه دارد.

بیعت‌اصل بیان داشت: راننده این خودرو دستگیر و برای تشکیل پرونده و ادامه سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی گچساران شده‌ است.

وی ارتقای امنیت اجتماعی افراد جامعه را از وظایف مهم نیروی انتظامی عنوان کرد و بر تلاش هر چه بیشتر مأموران نیروی انتظامی و همکاری مردم با این نهاد تأکید کرد.

بیعت‌اصل خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، پلیس مبارزه با مواد مخدر گچساران طرح جمع‌آوری و دستگیری توزیع‌کنندگان و فروشندگان مواد مخدر را بیش از پیش و قاطعانه به اجرا می‌گذارد.

انتهای‌پیام/82001/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول