اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه شهید بهشتی تهران:

ایران باید حرف نخست را در عرصه علوم جهانی بزند

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه شهید بهشتی تهران گفت: ایران باید به عرصه نرم‌افزاری قوی تولید علم و مرجعیت علمی بیشتر دست پیدا کند و حرف نخست را در عرصه علوم جهانی بزند.

ایران باید حرف نخست را در عرصه علوم جهانی بزند

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، محمد تلوری در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با تاکید بر گسترش تفکر بسیجی در جامعه اظهار داشت: دانشجویان ایران اسلامی الگوهای بسیاری در حوزه مبارزه با دشمنان انقلاب دارند.

وی افزود: دانشجویان وارثان خون پاک شهدای دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس هستند که باید به خوبی از این ارزش‌های والا حفاظت و پاسداری کنند.

استاد دانشگاه شهید بهشتی تهران اضافه کرد: نشانه‌های تفکر بسیجی دفاع از حق، اخلاص و بصیرت است.

وی ادامه داد: دانشجویان دارای دو ویژگی هستند که یکی از آنها دانش‌آموختگی و جدیت در امر تحصیل برای توسعه و پیشرفت همگام با جهان بوده که مهم‌ترین عامل آن خودکفایی علمی است.

تلوری اضافه کرد: ویژگی دوم دانشجویان، پرتلاش و امیدوار بودن و حضور در همه صحنه‌های انقلاب در تمام ابعاد از لحاظ علمی و از لحاظ جهادی است.

وی با اشاره به ویژگی آزادی‏خواهی و ظلم‌ستیزی دانشجویان، تصریح کرد: ملت ایران با حضور قشر بزرگ دانشجو عظمت و بزرگی انقلاب را به رخ جهانیان کشید.

استاد دانشگاه شهید بهشتی تهران خاطرنشان کرد: ایران باید به عرصه نرم‌افزاری قوی تولید علم و مرجعیت علمی بیشتر دست پیدا کند و حرف نخست را در عرصه علوم جهانی بزند.

تلوری افزود: امروز تربیت بسیجیان آگاه به دین و انقلاب و پیام آن و انتقال این مبانی به نسل‌های بعدی انقلاب واجب‌تر از هر چیزی است.

وی گفت: دانشجویان عضو طرح صالحین مروج و گویای یک آگاهی و بصیرت انقلابی در میان آحاد جامعه هستند.

استاد دانشگاه شهید بهشتی تهران افزود: ما باید برای نشر اسلام راستین و تفکر بزرگ علوی در جهان تلاش کنیم زیرا دشمن ما را مورد هجمه‏های بسیاری قرار داده است.

تلوری ضمن اشاره به بسط و نشر حلقه‌های صالحین در جامعه افزود: برای شرکت همه در این حلقه‌ها و افزایش بصیرت و آگاهی تلاش کنید زیرا این سلاح موثری در برابر تمام هجمه‌های فرهنگی دشمن است.

انتهای پیام/22493/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول