اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

ایران در زمینه علمی کارنامه قابل ملاحظه‌ای دارد

خبرگزاری فارس: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایران از نظر علمی به ویژه در زمینه نانوتکنولوژی و بیوتکنولوژی به جایگاه خوبی دست‌یافته و کارنامه قابل ملاحظه‌ای دارد.

ایران در زمینه علمی کارنامه قابل ملاحظه‌ای دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، محمدحسین صفار هرندی در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی در تالار علامه حلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان اظهار داشت: با توجه به اینکه انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بوده، اما به نظر می‌رسد امروزه بزرگ‌ترین دغدغه جامعه ما دغدغه فرهنگی باشد.

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد کم‌ترین پیشرفت را در زمینه فرهنگی داشتیم، گفت: در بحث فرهنگ، هرجا که به سینما، رسانه و موسیقی می‌رسیم به صورت جدی دچار چالش می‌شویم.

صفار هرندی در پاسخ به سوال دانشجویان درباره تفاوت سینمای قبل و بعد از انقلاب گفت:‌ سینمای آن زمان محلی نبوده که خانواده‌ها پایبند و متدین به سمت آن بروند، سینمای قبل از انقلاب منطقه ممنوعه نیروهای مذهبی، پایبند و معتقد بود.

وی خاطر نشان کرد: در باب عاشورا، رستاخیز و غیره در رسانه‌ها کارهای خوبی در حال انجام است.

عضو تشخیص مصلحت نظام با اشاره به پیشرفت‌های کشور در زمینه‌های علمی بیان داشت: ایران از نظر علمی به جایگاه خوبی دست‌یافته و در زمینه نانو تکنولوژی، بیوتکنولوژی سرعت ما اعجاب‌انگیز بوده و در این زمینه‌ها کارنامه قابل توجهی دارد.

وی در زمینه ایران 1404 گفت: ایران در سال 1404 بر قله سیاست، اقتصاد، فرهنگ و نظامی در منطقه قرار دارد، سال 1404 سالی است که افتخارات ایران اسلامی را ورق خواهیم زد.

احمد مهربان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان نیز در ادامه ضمن خیر مقدم به حاضران در جلسه، اظهار داشت: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ دانشجویی در واحدهای دانشگاهی برای ارتقاء سطح دانش و تعالی فرهنگی دانشجویان ضرورت دارد.

انتهای پیام/75004/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول