اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ویژه استاندار در خانه مطبوعات گلستان:

برای ارتقای جایگاه خبرنگاران گلستان تلاش می‎کنم

خبرگزاری فارس: نماینده ویژه استاندار در خانه مطبوعات استان گلستان گفت: با تمام توان برای ارتقای جایگاه خبرنگاران تلاش خواهم کرد.

برای ارتقای جایگاه خبرنگاران گلستان تلاش می‎کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدمحمد حسینی عصر امروز در جلسه خانه مطبوعات استان که بعد از انتخابش از سوی استاندار گلستان نخستین بار در جمع اعضای هیئت مدیره شرکت کرده بود با بیان اینکه با تمام وجود در خدمت مطبوعات استان خواهم بود اظهار داشت: جمع حاضر اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان را از افراد متدین، متعهد و پرتلاش می‎دانم که امیدوارم مطبوعات و جایگاه خبرنگاران استان را ارتقا دهند.

وی یکی از دغدغه‎های خود را رفع مشکلات حوزه رسانه‎ای دانست و تصریح کرد: مجموعه فعلی اعضای هیئت مدیره مطبوعات استان مورد احترام هستند برای همین قول خواهم داد در حد توان در سیستم اداری برای حل مشکلات خبرنگاران تلاش کنم.

توجه وی‍ژه استاندار گلستان برای رفع مشکلات حوزه خبری استان

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان از توجه وی‍ژه استاندار گلستان برای رفع مشکلات حوزه خبری استان خبر داد و افزود: با همکاری همه فعالان عرصه مطبوعاتی و دستگاه‎های اجرایی مرتبط تلاش خواهیم کرد وعده‎ها و مصوبات به جا مانده در حوزه مطبوعات و خانه مطبوعات که پیش از این از سوی مسئولان استانی داده شد را احیا کنیم.

حسینی داشتن مکان را مهمترین دغدغه‎های خانه مطبوعات استان خواند و خاطرنشان کرد: همان طور که استاندار گلستان دستور داده بود تهیه مکان برای خانه مطبوعات را در اولویت برنامه‎های خود قرار خواهم داد.

نماینده ویژه استاندار در خانه مطبوعات استان گلستان اذعان داشت: تلاش خواهیم کرد که مطبوعات استان به صورت زنده و پویا در مسیر انقلاب، ارزش‎های و آرمان نظام مقدس جمهوری اسلامی، اندیشه امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری باشد.

بی‎تفاوت به آرمان‎ها و ارزش‎های انقلاب حرکت در مسیر دشمن است

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان اضافه کرد: اگر این گونه نباشیم و نسبت به آرمان‎ها و ارزش‎های انقلاب بی‎تفاوت باشیم قطعاً به عنوان پیاده نظام دشمن عمل کردیم.

حسینی با اشاره به دغدغه‎های خبرنگاران در بحث مسائل رفاهی و ضرورت آموزش‎های تکمیلی و تخصصی برای این قشر زحمت‎کش بیان داشت: باید همه تلاش کنیم که در حوزه آموزشی و رفاهی برای خبرنگاران عقب‎ماندگی‎های گذشته جبران شود.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول