اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر اسدآباد خبر داد

آمادگی 2 سالن در پایگاه امداد گردنه اسدآباد برای اسکان مسافران

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر اسدآباد گفت: 2 سالن مجزا در پایگاه امداد جاده‌ای گردنه اسدآباد برای اسکان مسافران در فصل سرما و زمستان مهیا است.

آمادگی 2 سالن در پایگاه امداد گردنه اسدآباد برای اسکان مسافران

محمدرضا کشکولی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اسدآباد، با اشاره به آغاز اجرای طرح امداد و نجات زمستانی هلال احمر اسدآباد از 15 آذر تا 15 فروردین، اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح  خدمت‌رسانی مطلوب به مسافرین، اسکان مسافرین، تغذیه اضطراری و تسریع در رسیدگی به تصادفات و نجات حادثه‌دیدگان است.

وی از دیگر اهداف اجرای طرح امداد و نجات زمستانی هلال احمر را افزایش خدمات امداد و نجات، بهره‌‌برداری بهینه از ظرفیت و توان عملیاتی امدادگران در مأموریت‌های امداد و نجات، افزایش ایمنی در محورهای ارتباطی دانست و گفت: این طرح با توجه به نزدیک شدن فصل زمستان و لزوم ایجاد ایمنی در راستای کاهش حداکثری حوادث ترافیکی و نیز ایجاد امکان تردد ایمن در جاده‌ها، مقابله با سرمازدگی، کولاک، بهمن و یخبندان اجرا می‌‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر اسدآباد با بیان اینکه اکیپ‌های امدادی اسدآباد با همکاری هلال احمر، راه و ترابری، اورژانس و پلیس راه آغاز شده، تصریح کرد: پایگاه امداد جاده‌ای گردنه اسدآباد نیز همچون سال گذشته با 2 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه خودروی نجات، یک دستگاه نیسان به صورت 24 ساعته با سه نفر امدادگر، یک نفر نجات‌گر و یک نفر مسئول پایگاه آماده خدمات‌ر‌سانی به همشهریان را دارد.

وی از اسکان مسافران زمستانی در 2 سالن مجزا در پایگاه امداد جاده‌ا‌‌ی گردنه اسدآباد خبر داد و گفت: این 2 سالن با مجهز بودن به سیستم گرمایشی ظرفیت 600 نفر را دارد.

کشکولی گردنه اسدآباد را یکی از 10 گردنه‌های خطرناک کشور خواند و خاطرنشان کرد: با توجه به ارتفاع بالای این گردنه و وجود تصادفات در فصول مختلف سال می‌طلبد که مسئولان شهرستان امکانات بیشتری را برای این گردنه در نظر بگیرند.

وی در پایان با درخواست همکاری بیشتر از فرمانداری شهرستان اسدآباد یادآور شد: با توجه به نوسانات برق و قطع شدن احتمالی آن در زمان کولاک دستگاه ژنراتور برق برای تأمین برق اضطراری مهیا شده است.

انتهای پیام/89008/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول