اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کوهبنان:

معرفت و بصیرت‌افزایی مانع تکرار تاریخ می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه کوهبنان گفت: باید برای تحقق منویات مقام معظم رهبری نسبت به افزایش بصیرت و معرفت خویش اقدام کنیم تا خدای ناکرده شاهد تکرار تاریخ و حادثه‌هایی همانند دوران صدر اسلام نباشیم.

معرفت و بصیرت‌افزایی مانع تکرار تاریخ می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، اکبر کردی بعد از ظهر امروز در آیین پایانی همایش بسیجیان گردان های عاشورا و الزهرا (س) اظهار داشت: از سال‌ها قبل مقام معظم رهبری به تهاجم فرهنگی دشمن اشاره کردند که الحمدلله در پرتو منویات و توصیه‌های ایشان نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان تا به امروز نقش بر آب شده است.

وی با اشاره به نقش خواص در جامعه افزود: فاصله گرفتن تعدادی از خواص در صدر اسلام موجب شد که مولای متقیان علی (ع)، 25 سال خانه‌نشین شود و امام حسین (ع) و 72 نفر از یارانش مظلومانه در صحرای کربلا به شهادت برسند.

کردی تصریح کرد: باید برای تحقق منویات مقام معظم رهبری نسبت به افزایش بصیرت و معرفت خویش اقدام کنیم تا خدای ناکرده شاهد تکرار تاریخ و حادثه‌هایی همانند دوران صدر اسلام نباشیم.

وی عنوان کرد: ولایت و رهبری طی 33 سال گذشته در تمام تنگناها و حوادث پیش آمده حرف آخر را زده است، لذا حمایت بی‌چون و چرای مردم بسیجی و ولایت‌مدار ایران اسلامی از رهبری‌های پیامبرگونه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری همراه با شور و هیجان ویژه که در تمام زمینه‌ها حضور داشته‌اند زمینه خفت و خواری دشمنان و عزت اسلام را در پی داشته است.

کردی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم همچنان به عنوان ام‌القرای جهان اسلام باشیم باید با وحدت و همدلی لحظه‌ای از آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره)، شهیدان والا مقام و منویات و توصیه‌های مقام معظم رهبری فاصله نگیریم.

به گزارش فارس، فراخوان گردان‌های عاشورا و الزهرا (س) از پایگاه‌های مقاومت بقیه‌الله، شهید رجایی، ثارالله و پایگاه صدیقه کبری (س) خواهران با حضور بیش از 400 نفر از بسیجیان کوهبنانی به مدت دو روز در اردوگاه صحرایی ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد و این همایش با اجرای برنامه‌های عقیدتی، فرهنگی و نظامی همراه بود.

همچنین بسیجیان گردان‌های عاشورا و الزهرا (س) ظهر امروز به صورت هماهنگ و ملبس به لباس بسیجی و چفیه در نماز جمعه شهر کوهبنان شرکت کردند.

انتهای پیام/80012/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول