اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس:

مردم پلیس را مقتدر می‌خواهند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی فارس گفت: مردم این انتظار را دارند که پلیس هوشیار و مقتدر باشد.

مردم پلیس را مقتدر می‌خواهند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، سیروس سجادیان با تقدیر از زحمات کارکنان انتظامی این استان در برقراری نظم و امنیت عزاداران حضرت امام حسین (ع) اظهار داشت: در استان فارس علم امنیت را برای عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) خادمان ملت در انتظامی فارس که رهروان حضرت عباس (ع) هستند بدوش گرفتند و توانستند امنیت عزاداران را تامین کنند.

وی افزود: در عین حال توطئه‌های دشمن که در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) قصد خرابکاری در این استان به ویژه شهر مقدس شیراز سومین حرم اهل بیت را داشتند، با تلاش و برنامه‌ریزی مناسب همکاران ما در نیروی انتظامی فارس، دشمنان نتوانستند نیات پلید و شوم خود را عملی کنند.

فرمانده انتظامی فارس در ادامه با اشاره به شرایط حساس اقتصادی کشور گفت: امروز شرایط سختی را پشت سر می‌گذاریم، تحریم‌های اقتصادی از یک طرف، عوامل سودجو از سوی دیگر و فشارهای سیاسی باعث شده شرایط برای کشورمان سخت شود، اما مهم این است که مردم کشور ما مانند گذشته با بصیرت، صبر و استقامت دینی خود تمام این موانع را پشت سر گذاشته و می‌گذارند.

سجادیان ادامه داد: آنچه امروز مردم از نیروی انتظامی انتظار دارند برقراری امنیت و پلیس مقتدر و هوشیاری است که با افرادی که به دلیل ضعف فرهنگ اجتماعی و دلایل دیگر بخواهند امنیت اجتماعی را خدشه‌دار و با کژی‌ها و پلیدی‌ها در نظم، امنیت و آسایش شهروندان خللی ایجاد کنند در هر جایگاهی که باشند، مقتدرانه برخورد شود.

وی همچنین به شکست اخیر رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و ابراز داشت: آنچه باعث پیروزی مسلمانان غزه در جنگ هشت روزه اخیر در برابر رژیم غاصب اسرائیل شد قدرت ایمان بود، قدرتی که باعث زمین‌گیر کردن یک ارتش مدعی و مجهز به سلاح‌های روز شد.

فرمانده انتظامی فارس در پایان به نقش مهم و اثرگذار برنامه‌ریزی در انجام ماموریت‌ها اشاره و بیان کرد: برای دنبال کردن مسائل انتظامی باید با برنامه‌ریزی و بر اساس حقایق کار را دنبال کنیم تا در انجام ماموریت‌ها موفق باشیم.

در پایان این مراسم یگان‌های انتظامی حاضر در میدان با نظمی خاص از مقابل جایگاه رژه رفتند.

انتهای پیام/2448/صا/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول