اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محدوده کلان‌شهر اصفهان صورت گرفت

برنامه‌های ویژه پلیس اصفهان برای کاهش آلودگی هوا

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان اصفهان از اجرای برنامه‌های ویژه این فرماندهی برای کاهش آلاینده‌های در محدوده کلان‌شهر اصفهان و شهرهای همجوار خبر داد.

برنامه‌های ویژه پلیس اصفهان برای کاهش آلودگی هوا

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سردار عبدالرضا آقاخانی با بیان اینکه این فرماندهی برنامه‌های ویژه‌ای برای کاهش آلودگی هوا دارد، اظهار کرد: یکی از راهکارهای کاهش آلودگی هوا اجرای طرح زوج و فرد خودروها است.

وی افزود:  این طرح که از دو سال پیش در کلان‌شهر اصفهان به اجرا در آمده با قوت و شدت بیشتری در محدوده مرکزی شهر اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: رانندگانی که این طرح را نادیده بگیرند با اعمال قانون جدی مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی مواجه خواهند شد.

وی با اشاره به نصب دوربین‌های الکترونیکی نظارت تصویری در مبادی ورودی طرح زوج و فرد شهر اصفهان بیان کرد: تردد خودروها از طریق دوربین‌های الکترونیکی نیز به دقت کنترل می‌شود و پس از ثبت تخلفات رانندگان به طور اتوماتیک، جریمه متخلفین صادر و از طریق پست برای آنها ارسال می‌شود.

وی اظهار کرد: یکی دیگر از تمهیدات پلیس استان برای کاهش آلاینده‌های جوی کلان‌شهر اصفهان جلوگیری از تردد خودروهای دودزا است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: در این باره پلیس با کسی تعارف ندارد و از تردد تمام خودروها و موتورسیکلت‌هایی که دودزا باشد چه دولتی و شخصی جلوگیری می‌کند و مورد اعمال قانون قرار می‌دهد.

آقاخانی یکی از عوامل آلودگی هوا را نقص فنی خودروها عنوان کرد و از آمادگی تمام مراکز معاینه فنی خودروها در سطح شهر اصفهان و شهرستان‌های هم‌جوار خبر داد.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول