اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست سرپرستان روزنامه‌های کشوری فارس با فرمانده انتظامی این استان مطرح شد

آماده همکاری با پلیس در زمینه احساس امنیت هستیم

خبرگزاری فارس: سرپرستان روزنامه‌های کشوری در فارس، برای ایجاد احساس امنیت بیشتر در این استان آمادگی کامل خود را به فرمانده انتظامی فارس اعلام کردند.

آماده همکاری با پلیس در زمینه احساس امنیت هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سرپرستان روزنامه‌های کثیرالانتشار کشوری در استان فارس صبح امروز در دیدار صمیمی با فرمانده انتظامی این استان، به بیان مسائل و چگونگی رفع تنگناهای موجود بین رسانه‌ها و پلیس پرداختند.

در این دیدار ابتدا سرپرستان روزنامه‌های اطلاعات، رسالت، جام جم، جمهوری اسلامی و همچنین خبرگزاری فارس در این استان به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

سرپرستان این رسانه‌ها، خواستار تعامل هرچه بیشتر با نیروی انتظامی، برگزاری نشست فصلی با فرمانده انتظامی فارس، به روز شدن اخبار انتظامی این استان در سایت پلیس فارس، ارسال به موقع اخبار در زمان بروز حوادث، تسهیل مصاحبه و گفت‌وگو با فرماندهان و مسئولان انتظامی این استان شدند.

در این دیدار همچنین موضوعاتی در مورد فعالیت‌ها و ماموریت‌های پلیس راهور و مطالب دیگری در زمینه ماموریت‌های پلیس، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه فرمانده انتظامی فارس با تشکر از حضور سرپرستان روزنامه‌های کشوری در این استان اظهار داشت: ما در نیروی انتظامی فارس همیشه به دنبال ارتباط خوب و موثر با رسانه‌های جمعی به منظور بیان دیدگاه‌ها و موضوعات امنیتی و انتظامی هستیم.

سیروس سجادیان افزود: پیشنهاد می‌کنم به جای نشست فصلی با سرپرستان این نشست به صورت ماهانه برگزار و در هر جلسه از قبل موضوعات مورد علاقه دو طرف به منظور کمک به امنیت این استان برگزار شود.

وی اضافه کرد: معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس موظف است تا ارتباط بین رسانه‌ها و مجموعه نیروی انتظامی را برقرار و تسهیل کند و رسانه‌ها می‌توانند از این طریق ارتباط خوب و موثری با ما داشته باشند.

فرمانده انتظامی فارس خاطرنشان کرد: ما به عنوان پلیس اعتقاد داریم که رسانه‌ها باید موضوعات مهم استان از قبیل حاشیه‌نشینی،‌ مهاجرت، جرائم مبتلابه، خدمات‌رسانی به همشهریان و ... که تاثیر مستقیم بر احساس امنیت و خود امنیت دارد را مورد بررسی قرار دهند.

سجادیان ادامه داد: موضوعاتی از قبیل حاشیه‌نشینی، مهاجرت، امنیت اجتماعی، جرائم مختلف، راهنمایی و رانندگی، آستانه تحمل مردم و .... از جمله موضوعاتی است که می‌توان در این نشست‌ها مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه معتقدیم مردم باید پلیس ما باشند، خواستار تعامل بیشتر رسانه‌ها با مجموعه نیروی انتظامی شد.

به گزارش فارس، در پایان این نشست مقرر شد علاوه بر نشست‌های خبری، هر ماه مسئولان رسانه‌های جمعی کشوری در استان فارس یک نشست تخصصی را با مشخص کردن موضوع و دستور کار نشست، با فرمانده انتظامی فارس برگزار کنند. همچنین علاوه بر تقویت و به‌روزرسانی سایت خبری پلیس، رسانه‌ها در انعکاس موانع، مشکلات، ارائه راه‌حل‌ها و پیشنهادات در زمینه مواردی که مرتبط به ناجا است از جمله مواردی که به امنیت شهروندان، ترافیک و خدمات انتظامی برمی‌گردد، بیش از پیش فعال شوند، چراکه حل برخی مشکلات در جامعه از زبان رسانه‌ها بسیار آسان‌تر و سریع‌تر است.

از دیگر مواردی که در این نشست مقرر شد انجام شود، اضافه کردن اصحاب رسانه به طرح فرهنگ‌یاران پلیس در دستور کار معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس و نیز ارائه نظرات اصحاب رسانه در مورد مطالب و مواردی که مرتبط با ناجا در رسانه‌ها درج می‌شود، از طریق معاونت اجتماعی و یا به طور مستقیم، به فرمانده انتظامی استان فارس بود.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول