اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با گذشت 5 سال از آغاز احداث

ساخت ایستگاه راه آهن فهرج متوقف شده است

خبرگزاری فارس: با گذشت پنج سال از آغاز شروع به کار ساخت ایستگاه راه آهن شهرستان فهرج، عملیات آن متوقف شده و قریب به 200 هزار نفر از ساکنان شرق کرمان از نعمت استفاده از قطار محروم هستند.

ساخت ایستگاه راه آهن فهرج متوقف شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، ساکنان جمعیت قریب به 200 هزار نفری سه شهرستان فهرج، ریگان و نرماشیر برای دسترسی به قطار به منظور ایاب و ذهاب با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند.

عدم راه‌اندازی ایستگاه راه‌آهن فهرج که عملیات ساخت آن از پنج سال گذشته آغاز شده و تاکنون به اتمام نرسیده و هم‌اکنون نیز کار ساخت آن متوقف شده از جمله این مشکلات است.

شهروندان شهرستان‌های شرق کرمان باید با طی افزون بر 100 کیلومتر مسیر به ایستگاه بم عزیمت کرده تا بتوانند با قطار سفر کنند؛ این در حالی است که کشاورزان نخیل‌کار برای عرضه محصولات خود از خدمات ریلی نیز محروم هستند.

این در حالی است که ایستگاه راه‌آهن فهرج نزدیک‌ترین ایستگاه به شهرستان‌های ریگان و نرماشیر است و با توجه به عبور روزانه قطار تهران ـ زاهدان و بالعکس از این ایستگاه، گلایه‌مندی ساکنان شهرستان‌های شرقی این استان را به دلیل سر و صدای قطار در پی دارد.

به گزارش فارس، حسین زین‌الصالحین فرماندار فهرج در دیدار با مصطفی داوودی مدیرکل راه‌آهن جنوب‌شرق کشور بر راه‌اندازی ایستگاه مسافربری راه‌آهن در فهرج و به کارگیری نیروهای بومی در این ایستگاه تأکید کرد.

در این دیدار داوودی مدیرکل راه‌آهن جنوب‌شرق کشور در این زمینه قول مساعد داد و همچنین در این نشست تفاهم‌نامه‌ای در زمینه تأمین برق اورژانس 115 شورگز با مدیرکل راه‌آهن جنوب‌شرق کشور به امضاء رسید.

انتهای پیام/80013/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول