اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل امور خانواده و بانوان استانداری آذربایجان غربی خبر داد

تحکیم بنیان خانواده با اجرای طرح مطلع مهر

خبرگزاری فارس: مدیر کل امور خانواده و بانوان استانداری آذربایجان‌غربی گفت: اجرای طرح مطلع مهر گام مؤثری در راستای تحکیم بنیان خانواده است.

تحکیم بنیان خانواده با اجرای طرح مطلع مهر

مریم دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طرح مطلع مهر همزمان با سایر استان‌های کشور در آذربایجان غربی نیز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این راستا روانشناسان از اطلاعات علمی اساتید کشوری بهره‌مند می‌شوند تصریح کرد: برگزاری این همایش می‌تواند گام بزرگی در آموزش‌های لازم در زمینه‌های روانشناسی، روابط بین فردی، روابط سالم زناشویی و احکام بردارد.

مدیر کل امور خانواده و بانوان استانداری آذربایجان‌غربی با اشاره به اهمیت برگزاری این طرح افزود: این طرح برای تربیت مربیان در سه گروه آموزشی پزشکان، اساتید حوزه و روانشناسی برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به مباحث آموزشی ارائه شده در اجرای طرح مطلع مهر خاطر نشان کرد: روانشناسی، روابط بین فردی، روابط سالم زناشویی و احکام از جمله مباحثی است که در این زمینه در مورد آن‌ها آموزش ارائه می‌شود.

دهقان با تاکید بر تحکیم و تقویت بنیان خانواده گفت: هدف اصلی اجرای این طرح تحکیم و تقویت بنیان خانواده‌ها است.

وی با بیان اینکه در این راستا زوجین سطح مهارتی زندگی خود را ارتقا می‌دهند افزود: زوج‌هایی که پنج سال از زندگی مشترک آن‌ها می‌گذرد و در ادارات شاغل هستند در مرحله نخست وارد فاز اجرایی این طرح می‌شوند.

مدیر کل امور خانواده و بانوان استانداری آذربایجان‌غربی اجرای چنین طرحی را مثبت ارزیابی کرد و اذعان داشت: مطلع مهر می‌تواند گام بزرگی در راستای تحکیم بنیان خانواده‌ها بردارد.

انتهای پیام/61001/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول