اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان البرز:

پزشک خانواده هزینه‌های درمان را کنترل می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار ‌البرز گفت: اجرای طرح پزشک خانواده موجب ارتقای سطح سلامت جمعیت زیرپوشش و کنترل هزینه‌های درمان می‌شود.

پزشک خانواده هزینه‌های درمان را کنترل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، غلامرضا حسن‌پور فرماندار شهرستان البرز در جلسه شورای سلامت این شهرستان که امروز در سالن جلسات فرمانداری البرز برگزار شد در خصوص اجرای طرح پزشک خانواده در سطح شهرستان البرز اظهار کرد: طرح پزشک خانواده برنامه‌ای ملی بوده که در راستای منافع اجتماعی، برقراری عدالت و گسترش بهداشت در سطح کشور در نظر گرفته شده است.

وی اجرای این طرح را یکی از اقدامات مهم دولت در بخش سلامت دانست و تصریح کرد: نگاه این طرح سلامت‌محور بوده که برای آماده‌سازی زیرساخت‌های آن بایستی مشکلات و موانع احتمالی هنگام اجرا بررسی و رفع شود.

فرماندار شهرستان البرز با بیان‌ اینکه اجرایی شدن طرح پزشک خانواده می‌تواند نوید تحولی مطلوب در زمینه بهداشت و درمان را دهد ادامه داد: جهت اجرای هرچه بهتر این طرح باید بر اساس مدیریت زمان کارها انجام شود و نیازهای پایه‌ای آن فراهم شود.

حسن‌پور با اشاره به اهداف طرح پزشک خانواده عنوان کرد: ارتقای سطح سلامت جمعیت تحت پوشش، دسترسی آسان افراد جامعه به پزشک و امکانات پزشکی، ارائه خدمات مناسب در نظام سلامت، کنترل هزینه‌های درمان، افزایش کیفیت خدمات و برقراری نظام ارجاع از جمله اهداف طرح پزشک خانواده است.

وی فرهنگ‌سازی، آموزش و اطلاع‌رسانی را از ضروریات اجرای برنامه پزشک خانواده معرفی و اظهار داشت: همکاری و تعامل همه مدیران، دستگاه‌های اجرایی و مردم در جهت اجرای بهتر و مطلوب این طرح لازم است.

غلامرضا حسن‌پور در پایان تشکیل پرونده‌های الکترونیک برای بیماران را از نکات مثبت این طرح دانست و خاطرنشان کرد: امید است با برنامه‌ریزی‌های منظم و دقیق، مردم بتوانند از این طرح به عنوان یک خدمت موثر و ماندگار در کشور بهره ببرند.

انتهای پیام /77007/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول