اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کسب رتبه برتر توسط بنیاد صیانت از نهاد خانواده دادگستری قزوین

خبرگزاری فارس: بنیاد صیانت از نهاد خانواده دادگستری استان قزوین به لحاظ عملکرد مناسب در زمینه تشکیل این بنیاد و فعالیت‌های سازنده علمی موفق به کسب رتبه برتر کشوری شد.

کسب رتبه برتر توسط بنیاد صیانت از نهاد خانواده دادگستری قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین، همایش ملی «مفهوم‌شناسی سبک زندگی با الگوی اسلامی و ایرانی» با حضور مسئولان امور فرهنگی اجتماعی و بنیاد صیانت از نهاد خانواده دادگستری‌های کل کشور برگزار شد.

مدیرعامل بنیاد صیانت از نهاد خانوده استان قزوین در این مراسم گفت: این بنیاد فعالیت‌های قابل تأملی انجام داده که از جمله آنها می‌توان به تشکیل بنیاد و انتخاب اعضای هیئت مدیره بنیاد و برگزاری مجمع عمومی استان، تهیه و تنظیم اوراق و اسناد مکاتبات بنیاد، تهیه 10 عنوان بروشور با عناوین مختلف و محتوای صیانت از نهاد خانواده می‌باشد.

بیژن شیبانی افزود: شناسایی و فراخوان جذب کمک‌های مردمی بالغ بر 40 نفر از خیرین استان و شناسایی و دعوت از اندیشمندان و تشکیل کمیته‌های تخصصی علمی و پژوهشی بنیاد در سطح دانشگاه‌ها و مؤسسات عالی استان از دیگر اقدامات این نهاد است.

شیبانی به راه‌اندازی اتاق مشاوره اشاره کرد و گفت: بنیاد صیانت از نهاد خانواده همچنین در زمینه فعالیت سازنده اتاق مشاوره قبل از مرافعه در محل شورای حل اختلاف استان راه‌اندازی شده که به زوجین قبل از مرافعه و تنظیم دادخواست طلاق مشاوره ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته در این نهاد افزود: برگزاری کارگاه از جمله کارگاه آموزش مهارت‌های زندگی پیش ازدواج و بررسی اختلالات روانی زوجین برای صدور گواهی سلامت روانی حین آزمایش‌های بدو ازدواج و همچنین تشکیل خانه مهر برای کودکان طلاق از دیگر اقدامات این بنیاد می‌باشد.

گفتنی است در این همایش راهکارهای علمی و مشکلات عملی در راه تشکیل بنیاد صیانت از نهاد خانواده در سطح استان‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/2667/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول