اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود گذشت 3ماه از شهریور ماه امسال

هنوز طرح پزشک خانواده در اصفهان اجرایی نشده است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طرح پزشک خانواده باید از ابتدای شهریور ماه امسال در اصفهان اجرایی می‌شد اما در حال حاضر هنوز از اجرای طرح پزشک خانواده در اصفهان خبری نیست.

هنوز طرح پزشک خانواده در اصفهان اجرایی نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصراصفهانی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اظهار کرد: در حال حاضر اصفهان با افزایش بیماری‌های بسیاری از جمله سرطان‌ها و ام اس مواجه است و با توجه به این موضوع اجرای طرح پزشک خانواده در اصفهان به عنوان یک ضرورت احساس می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداری باید با استفاده از راهکار‌های قانونی نسبت به حفظ نیرو‌های متخصص، متعهد و توانمند موجود در مجموعه‌های فعال در سطح شهر اقدام کند، ادامه داد: در حال حاضر بسیاری از این افراد به دلیل مشکلات مالی در حال خارج شدن از این مجموعه‌ها هستند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه اما شهرداری باید با افزایش حقوق و مزایا و ارائه تسهیلات به این افراد از خارج شدن آنها از مجموعه‌های شهری جلوگیری کند، تصریح کرد: این افراد به عنوان سرمایه‌های انسانی شهرداری اصفهان به شمار می‌روند و وجود نیرو‌های متخصص، توانمند و متعهد در مجموعه شهرداری سبب رشد و ارتقای مباحث شهری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خروج این افراد از گردونه فعالیت‌های شهری سبب آسیب‌پذیری شهرداری می‌شود، اضافه کرد: طرح پزشک خانواده باید از ابتدای شهریور ماه امسال در اصفهان اجرایی می‌شد اما در حال حاضر با وجود گذشته حدود سه ماه از ابتدای شهریور ماه امسال هنوز از اجرای طرح پزشک خانواده در اصفهان خبری نیست.

نصر اصفهانی با بیان اینکه اجرای طرح پزشک خانواده در کلان‌شهر‌های موجود در سطح کشور با توجه به افزایش آلاینده‌های جوی در این کلان‌شهر‌ها به میزان بسیاری ضرورت دارد، تأکید کرد: افزایش آمار بیماری‌ها در اصفهان نگران‌کننده است و امیدواریم موانع موجود بر سر راه اجرای طرح پزشک خانواده در اصفهان برطرف شود.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول