اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

تمام فعالیت‌های نظامیان آمریکایی در منطقه از سوی ایران رصد می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تمامی فعالیت‌های نظامیان آمریکایی حاضر در منطقه خاورمیانه از سوی نیروهای مسلح کشورمان به صورت لحظه به لحظه رصد می‌شود.

تمام فعالیت‌های نظامیان آمریکایی در منطقه از سوی ایران رصد می‌شود

اسماعیل کوثری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به دلیل نفوذ معنوی که انقلاب بر مردم جهان به ویژه مسلمانان دارد همچنین خطری که رژیم اشغالگر قدس از خشم مسلمانان احساس می‌کند‏ موجب شد که آمریکا چندین مرحله لشگرکشی به خاورمیانه را طراحی و اجرا کند.

وی تصریح کرد: برخی از حکام منطقه فریب سلاح‌ها و هواپیماها و ناوهای جنگی آمریکا را خورده و مرعوب ارتش این کشور شده‌اند، اما به ملت مسلمان ایران با اتکا به توانمندی‌های بومی و بهره‌مندی از روحیه ایثار و شهادت هرگز در برابر ابهت پوشالی آمریکایی‌ها ترسی به خود راه نداده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در طول دوران دفاع مقدس ملت ایران با دست‌های خالی در برابر ارتش متجاوز رژیم بعث عراق مقاومت کرد.

کوثری افزود: ارتش جنایتکار رژیم صدام از سوی کشورهای غربی به طور کامل حمایت می‌شد و نظامیان آمریکایی پیشرفته‌ترین تجهیزات و سلاح‌ها و رموز جنگی و اطلاعات سری ایران را در اختیار آنان قرار می‌دادند، اما ملت ایران تنها با اتکا به ایمان و اعتقاد خود و با دست‌های خالی و در حالی که حتی سیم خاردار نیز به ما نمی‌فروختند در برابر متجاوزان مقاومت کردند و در نهایت نیز وعده الهی مبنی بر پیروزی حق بر باطل محقق شد.

 

* امروز ایران صدها برابر قدرتمندتر از دوران جنگ تحمیلی است

 

کوثری تاکید کرد: پس از پایان جنگ ملت ایران دست از تلاش برای توانمندسازی خود برنداشت و امروز ایران اسلامی صدها برابر قدرتمندتر از دوران جنگ تحمیلی است و در اوج اقتدار و توانمندی دفاعی به سر می‌برد.

وی افزود: به عنوان نمونه طی سال‌های اخیر هیچ یک از تحرکات نظامیان آمریکایی مستقر در خاورمیانه از چشمان تیزبین نیروهای مسلح کشورمان به دور نمانده است.

کوثری در پایان تاکید کرد: به طور قطع اگر ارتش آمریکا و یا هر بیگانه دیگری تعرضی به خاک ایران اسلامی داشته باشد، ارتش، بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کمترین زمان پاسخی کوبنده به تجاوز آنها خواهند داد.

انتهای پیام/2302/صا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول