اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

تسخیر پهپاد آمریکایی سیلی سختی به استکبار زد

خبرگزاری فارس: امام جمعه میاندوآب گفت: قدرت و درخشندگی ایران اسلامی در عرصه‌های علم و فن‌آوری سبب یأس دشمن در مواجهه با پیروزی‌های متداول شده است.

تسخیر پهپاد آمریکایی سیلی سختی به استکبار زد

به گزارش خبرگزاری فارس از میاندوآب، حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: ضرورت تقوای الهی و عمل به فرموده‌های اسلام ناب محمدی در وجود هر مسلمانی موج می‌زند، چرا که راه توسل و توجه به سیره ائمه اطهار (ع) در مقابل لغزش‌ها و وسوسه‌های شیطانی ضامن سلامت روحی و معنوی در انسان است.

وی تصریح کرد: پیروزی نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف جهانی نویدبخش تولید علم و فن‌آوری در سطح وسیع با استعانت از خداوند متعال است.

وی با اشاره به تسخیر پهپاد آمریکایی توسط نیروهای خبره و متخصص ایرانی خاطر نشان کرد: پایین کشاندن این پهپاد توسط نیروهای اسلام علیه استکبار شکست مهلکی برای زورگویان و مستکبران زمانه است.

قهرمانی ادامه داد: قدرت و اقتدار ایران اسلامی در مقابل دیدگان دنیا نوید پیروزی و موفقیت را می‌دهد.

وی افزود: اطاعت از بیانات گوهربار رهبری و همچنین همدلی و همراهی مسئولین می‌تواند در فتح قله‌های سربلندی ایران اسلامی را یاری رساند.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به توانمندی‌های بی حد و مرز ایران اسلامی افزود: بقا و تداوم هر ملتی در گرو پیروی از ولایت و ولایتمداری و همدلی و انسجام مردم و مسئولین تحقق می‌یابد، چرا که حل چالش‌های پیش رو در هر زمینه‌ای با همکاری دوسویه میان مردم و مسئولین راه‌گشا است.

وی اضافه کرد: وحدت آحاد اسلامی از ضروریات عقلی و شرعی در جامعه اسلامی است تا از این راه خاری بر چشم بدخواهان اسلام شود.

وی با اشاره به عرصه انتخابات و بازتاب دشمن در این زمینه عنوان کرد: حفظ آرامش و عزت در راستای تداوم اقتدار کشور کمک شایانی می‌کند، چرا که حمایت مردم در عرصه‌های مختلف به عنوان پشتیبان اصلی می‌تواند در برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات و انعکاس آن در صحنه‌های بزرگ جهانی نمایان شود.

قهرمانی خاطر نشان کرد: رضایتمندی نائب عصر (عج) در گرو حمایت و پایداری در آفرینش حماسه‌های ماندگار در چشم جهانیان است تا از این طریق خشنودی رهبری و آرامش ملت حاصل شود.

انتهای پیام/61011/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول