اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قائم:

قدرت پهپادی آمریکا کارکرد خود را از دست داده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: قدرت پهپادی آمریکا، کارکرد خود را از دست داده است.

قدرت پهپادی آمریکا کارکرد خود را از دست داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان سردار علی استادحسینی در حاشیه نشست سیاسی پاسداران استان سمنان که در حسینیه ثارالله سپاه قائم برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار داشت: شکار پهپاد آمریکایی توسط سپاه پاسداران شکست دیگر آمریکایی‏هاست.

وی گفت: پیام مسلم شکار پهپاد آمریکایی‌ توسط سپاه پاسداران این بوده که قدرت راهبردی آمریکا، زایل شده و کارکرد خود را از دست داده است.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه مطابق معمول آمریکایی‌ها در ابتدا منکر این حقیقت شدند، افزود: آنچه مسلم بوده، این است که قدرت ایران اسلامی در کنترل و هدایت پهپاد و فناوری این قدرت راهبردی غیرقابل انکار است.

استادحسینی تأکید کرد: روند شکست آمریکا برابر ایران اسلامی ادامه خواهد داشت؛ اما در این مسیر، استقامت، بردباری، ایمان و توکل به خدا، تلاش و همت، اتکا به منابع درونی و ولایت‌مداری حائز اهمیت است.

اسرائیل درصدد بود 49 روزه کار غزه را تمام کند

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان همچنین با اشاره به جنگ هشت روزه غزه افزود: بر اساس سناریوی آمریکایی ـ صهیونیستی طراحی شده، اسرائیل درصدد بود تا ظرف مدت 49 روز، کار غزه را تمام کند.

استادحسینی گفت: وقتی موشک‌های مقاومت در روز سوم جنگ به تل‌آویو اصابت کرد، این توهم شکست خورد و رژیم صهیونیستی دست خود را بالا برد و اعلام مذاکره کرد.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان اضافه کرد: جنگ هشت روزه غزه، موقعیت و قدرت ایران اسلامی را در جهان ارتقا داد؛ چراکه اثبات کرد تنها با فناوری ایرانی آن هم توسط یک گروه حداقلی می‌توان رژیم صهیونیستی را شکست داد.

وی با اشاره به اینکه سردمداران اسرائیل آسیب‌پذیری غیرقابل تصور این رژیم در مقابل ایران اسلامی را در صورت جنگ درک می‌کنند، افزود: بر همین اساس، وزیر امور خارجه آمریکا، بزرگ‏ترین مشکل آمریکا و اسرائیل را ایران می‌داند.

انتهای پیام/22492/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول