اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دلفان:

شکار پهپاد ضربه سنگینی به آمریکا وارد کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه دلفان گفت: شکار پهپاد توسط دلاوران سپاه پاسداران ضربه سنگینی به آمریکا وارد کرد.

شکار پهپاد ضربه سنگینی به آمریکا وارد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از دلفان، حجت‌الاسلام محمدتقی صرفی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه دلفان با اشاره به اینکه ایران اسلامی هر سال نسبت به سال‌های گذشته قدرتمندتر می‌شود، گفت: دشمنان در سه جبهه وارد جنگ با ایران اسلامی شده‌اند، یکی اینکه به دنبال جلوگیری از پیشرفت علمی ملت ما هستند، لذا از هر راهی برای جلوگیری از این پیشرفت استفاده می‌کنند.

وی افزود: دومین جنگ دشمنان علیه ایران جلوگیری از پیشرفت اقتصادی است که از ابتدای انقلاب این برنامه را داشته‌اند و اخیراً هم تحریم فروش بنزین را در مجلس‌ خود تصویب کرده‌اند.

امام جمعه دلفان سومین جبهه دشمنان ایران را ایجاد رخنه و شکاف در وحدت ملی ذکر کرد و اظهار داشت: آنها هدفشان وحدت بین سنی و شیعه است علاوه بر آن وحدت بین مسئولان و وحدت بین اقشار مختلف مردم را هم هدف قرار داده‌اند.

وی تصریح کرد: البته در هر سه مورد دشمنان شکست خورده‌اند و نمونه آن شکار دومین پهپاد است که دشمنان را متعجب کرده که چقدر ایران اسلامی پیشرفت کرده است.

صرفی‌پور گفت: دشمنان نظام اسلامی و در رأس آنها آمریکا و انگلیس هیچگاه دست از دشمنی و توطئه علیه انقلاب اسلامی برنمی‌دارند چراکه ماهیت انقلاب اسلامی، ضد استکباری است و ماهیت این انقلاب برمبنای عدم وابستگی به قدرت‌های زورگو است.

انتهای‌ پیام/85006/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول