اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران‏، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

اقتدار نیروهای مسلح ایران آمریکایی‌ها را سرخورده کرده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران‏، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس گفت: اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، نظامیان آمریکایی را سرخورده کرده است.

اقتدار نیروهای مسلح ایران آمریکایی‌ها را سرخورده کرده است

فاطمه رهبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: کشورهای غربی به دلیل در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته نظامی و سلاح‌های کشتار جمعی از جمله ده‌ها هزار بمب اتمی تصور می‌کنند که هیچ کشوری توان مقابله با آنها را ندارد.

وی تصریح کرد: البته بارها ملت‌های مستقل با ایستادگی و مقاومت در برابر تجاوز‌ غربی‌ها پاسخ قاطعی به آنها داده‌اند، اما کشورهای استکباری و استعمارگر از خواب غفلت بیدار نمی‌شوند.

نماینده مردم تهران‏، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: به عنوان نمونه جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس با اقتدار در برابر تجاوز ارتش بعث عراق که از سوی 40 کشور اروپایی به ویژه آمریکا و انگلیس حمایت می‌شد، ایستادگی کرد و یا حزب‌الله لبنان تاکنون 2 بار پاسخ محکمی به ارتش رژیم اشغالگر قدس داده است.

رهبر بیان داشت: پیش از انقلاب اسلامی اگر چه برخی تجهیزات نظامی از سوی غربی‌ها به ایران فروخته می‌شد، اما ما از نظر علمی توان استفاده از این سلاح‌ها را نداشتیم و به نظامیان ایرانی حتی آموزش هم نمی‌دانند.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با وجود جنگی هشت ساله، ملت ایران تحت هدایت‌های ولایت روی پای خود ایستاده و امروز در ابعاد مختلف به ویژه دفاعی پیشرفت‌ها و دستاوردهای بزرگی را تجربه کرده‌ایم.

نماینده مردم تهران‏، ری، شمیرانات و اسلامشهر در خانه ملت افزود: به فضل الهی نیروهای مسلح ایران اسلامی با اقتدار از کشور، اسلام و انقلاب دفاع کرده و هیچ قدرتی توان تعرض به کشورمان را ندارد.

رهبر با اشاره به دستاوردهای بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از مرزهای میهن گفت: آمریکایی‌ها تصور می‌کردند که با لشگرکشی به منطقه و استفاده از ناوهای هواپیمابر پیشرفته خود می‌توانند در روحیه نیروهای مسلح ایران خللی وارد کنند، اما امروز پاسخ‌های قاطع و اقتدار نظامیان ایرانی آنها را سرخورده و پشیمان کرده است.

وی در پایان تاکید کرد: سپاه و ارتش در کنار ملت و رهبری با اقتدار ایستاده‌اند و اگر کوچک‌ترین تعرضی به ایران از سوی دشمنان خارجی صورت گیرد، سخت‌ترین پاسخ را به متجاوزان خواهیم داد.

انتهای پیام/64001/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول