اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعاون روستایی جنوب کرمان:

مصوبات طرح احرار در رودبار اجرایی نشده است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تعاون روستایی جنوب کرمان گفت: طرح احرار بارها در شهرستان رودبار مورد مطالعه قرار گرفته و طی سال‌های گذشته مصوباتی نیز داشته است، اما تاکنون اجرایی نشده‌اند.

مصوبات طرح احرار در رودبار اجرایی نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، غلامرضا میرکهنوج عصر امروز در نشست بررسی مشکلات طرح احرار در این شهرستان اظهار داشت:‌ این طرح بارها مورد مطالعه قرار گرفته و طی سال‌های گذشته مصوباتی نیز داشته است، اما تاکنون اجرایی نشده‌اند.

وی با اشاره به اینکه به دلیل نبود کارشناس متخصص در شرکت‌های تعاونی طرح احرار موجب بروز مشکلات عدیده‌ای شده است، افزود: برای به روز شدن این شرکت‌ها باید تعامل میان اداره‌های مربوطه به نحو احسن انجام گیرد.

میرکهنوج با تأکید بر استفاده از ادوات مکانیزاسیون در اجرای طرح احرار تصریح کرد: باید تمام ادوات کشاورزی مکانیزه در اختیار شرکت‌های تعاونی قرار گیرد.

وی همچنین با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌های میان اداره‌ها و سازمان‌ها باید اجرایی شوند تا طرح احرار مانند گذشته رها نشود، ابراز داشت: برگزاری مجامع در زمینه شرکت‌های تعاونی این طرح باید هر چه سریعتر راه‌اندازی شود تا افراد سودجو از این موقعیت استفاده نکنند.

انتهای پیام/80004/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول