اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرامه عنوان کرد

ضرورت تغییر الگوی کشت در اراضی کشاورزی خرامه

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرامه بر ضرورت تغییر الگو و تناوب کشت محصولات در اراضی کشاورزی این شهرستان از سوی کشاورزان تأکید کرد.

ضرورت تغییر الگوی کشت در اراضی کشاورزی خرامه

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرامه، داریوش دهقان در بازدید از چند طرح کشاورزی در بخش مرکزی این شهرستان اظهار داشت: با تغییر الگوی کشت و سوق دادن کشاورزان به سمت گسترش کشاورزی نوین، با توجه به ظرفیت‌های مصرف در این شهرستان منبع درآمد مناسبی برای کشاورزان ایجاد می‌شود.

وی گفت: بیش از 35 هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان خرامه زیر کشت محصولاتی نظیر جو، گندم، ترتیکاله، یونجه و باغات است.

فرماندار خرامه با اشاره به اجرای سیستم آبیاری نوین افزود: اجرای این طرح باعث افزایش محصولات کشاورزی، بهبود سطح معیشتی، کاهش هزینه آب و نیروی انسانی می‌شود.

وی اضافه کرد: مصوبات کارگروه توسعه بخش کشاورزی این شهرستان با هدف ایجاد اشتغال پایدار و بهره‌برداری مناسب از منابع است.

دهقان با اشاره به وجود اراضی حاصلخیز و مناسب در خرامه تصریح کرد: این منابع با بهره‌وری مناسب می‌تواند زمینه رشد این شهرستان را فراهم کند.

فرماندار خرامه به همراه علیرضا قائدی بخشدار مرکزی، مهدی کشاورز مشاور عالی فرماندار، محمد میرزایی رئیس جهادکشاورزی و جمعی از مسئولان از طرح‌های کشاورزی در تعدادی از روستاهای بخش مرکزی این شهرستان بازدید و مشکلات را بررسی کردند.

انتهای پیام/2448/ح/1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول