اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

تولید 418 هزار تن انواع محصولات کشاورزی در دشتستان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از تولید سالانه 418 هزار تن انواع محصولات کشاورزی در دشتستان خبر داد.

تولید 418 هزار تن انواع محصولات کشاورزی در دشتستان

غلامحسین خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: سیل اخیر در دشتستان خسارات زیادی به زیرساخت‌های دشتستان وارد کرد و علاوه بر آن به اراضی کشاورزی و محصولات کشاورزان نیز لطماتی وارد کرد.

وی افزود: ستاد بحران استان و ستاد بحران دشتستان از ابتدای وقوع سیل با همه توان برای خدمات‌رسانی به مردم وارد عمل شد و برای جبران خسارات وارده از همه ظرفیت موجود استفاده کردیم.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: معاون وزیر جهاد کشاورزی نیز با حضور در دشتستان قول مساعدی برای جبران خسارات کشاورزان داد که امیدوار هستیم با جبران بخش عمده‌ای از خسارات وارده شاهد رضایت خاطر کشاورزان باشیم.

وی یادآور شد: دشتستان در حوزه کشاورزی قابلیت بسیار بالایی دارد و حدود 70 درصد سطح زیر کشت کشاورزی استان را به خود اختصاص داده است.

خسروی از تولید 418 هزار تن محصولات کشاورزی در دشتستان خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر و بر اساس آمار موجود، سالانه 418 هزار تن محصولات کشاورزی از 116 هزار هکتار سطح زیر کشت در حوزه زراعی، باغ‌ها و صیفی‌جات دشتستان، تولید و عرضه می‌شود.

وی اضافه کرد: حمایت از کشاورزان از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان است و در شهرستان دشتستان در این مسیر بیشترین تلاش انجام شده است.

فرماندار دشتستان گفت: ارائه تسهیلات به موقع و حمایت بیشتر از این عزیزان موجبات رشد و توسعه کشاورزی در سطح شهرستان می‌شود و برای این مهم نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.

خسروی ابراز داشت: توسعه صنایع تبدیلی در رشد و ارتقای وضعیت کشاورزی تأثیر به‌سزایی دارد و تلاش داریم با گسترش این صنایع نسبت به بهبود بازار محصولات کشاورزی اهتمام ورزیم.

وی بیان کرد: کشاورزی در سال تولید ملی جایگاه ویژه‌ای دارد و تقویت این قشر گامی در رشد تولید ملی است.

انتهای پیام/2451/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول