اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی خبر داد

‌افتتاح 58 ‌هزار واحد مسکونی تا ابتدای سال آینده در کشور‌

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ‌تا پایان امسال 25 هزار واحد مسکونی در کشور به بهره‌برداری می‌رسد، گفت:‌ 33 هزار واحد ‌دیگر نیز ‌ابتدای سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد‌.

‌افتتاح 58 ‌هزار واحد مسکونی تا ابتدای سال آینده در کشور‌

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی نیکزاد عصر امروز در جریان افتتاح پروژه مسکن مهر 588 واحدی در شهرستان بوکان اظهار داشت: دولت و بخش خصوصی از سال 1385 تا 1390 بیش از 8/7 میلیون واحد مسکونی احداث کرده‌ و این در حالی است که نزدیک به 4 میلیون و 120 هزار واحد مسکونی نیز توسط بخش خصوصی با مدیریت دولت ساخته شده ‌که این غیر از آماری است که شهرداری‌ها برای آنها پروانه صادر کرده‌اند.

وی افزود: بنا بر سرشماری‌های سال 1390 بیش از 6/21 میلیون واحد مسکونی و 2/21 میلیون خانوار در کشور وجود دارد که پس از گذشت 60 سال تعداد واحد مسکونی صرف نظر از مالکیت بیش از تعداد خانوار است.

نیکزاد با بیان اینکه 57 هزار واحد مسکونی تا ابتدای سال 91 افتتاح شده بیان داشت: ساخت 40 هزار واحد مسکن در دستور کار دولت قرار دارد که از این تعداد 8 هزار واحد قبلاً افتتاح شده بود، 7 هزار مورد آن امروز افتتاح شد و تا پایان سال 25 هزار واحد دیگر نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه 33 هزار واحد مسکن در ابتدای سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، خاطر نشان کرد: این 7 هزار واحد مسکن مهر با اعتباری افزون بر 280 میلیارد تومان و در سایت 588 واحدی شهرستان بوکان امروز به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/61012/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول