اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان:

مسکن مهر همدان 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان همدان گفت: مسکن‌های مهر احداث شده در سطح شهرستان همدان از پیشرفت فیزیکی 80 درصدی برخوردار است.

مسکن مهر همدان 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی‌مطلق ظهر امروز در کارگروه امور زیربنایی و تأمین مسکن شهرستان همدان اظهار کرد: در شهرستان همدان 12 هزار و 914 واحد مسکن مهر عقد قرارداد شده که به طور میانگین از پیشرفت فیزیکی 80 درصدی برخوردار است.

وی تصریح کرد: از این تعداد واحد مسکن مهر، 11 هزار و 833 واحد در شهر همدان و یک هزار و 81 واحد درشهرهای زیر 25 هزار نفر احداث شده است.

فرماندار شهرستان همدان بیان داشت: 467 فقره مسکن روستایی منجر عقد قرارداد شده است که 72 درصد را شامل می‌شود.

مدیرعامل عمران و مسکن‌سازان استان همدان نیز گفت: از ابتدای سال 91، 2 هزار و 382 واحد سهمیه نوسازی بافت فرسوده داشتیم که تا امروز 2 هزار و 364 واحد آماده بهره‌برداری است و 18 واحد باقیمانده نیز تا پایان سال ادامه می‌یابد.

محمدعلی اسدی با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان در بافت فرسوده اقدامات خود را انجام دهند، بیان داشت: رسیدگی به معابر جولان نیز در اولویت قرار گیرد چون ساخت و ساز در این منطقه به اتمام رسیده است.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان نیز در خصوص تعیین تکلیف متولی تپه امام گل اظهار کرد: در این تپه 620 واحد مسکن در حال ساخت و ساز است که 2 میلیارد و 200 میلیون تومان برآورد هزینه شد و وزیر مسکن نیز برای هر واحد 200 هزار تومان اختصاص داد اما باز کفاف نمی‌دهد.

حسین جلالیان با اشاره به ثبت نام متقاضیان مسکن مهر نیز بیان داشت: در استان همدان در ابتدای ثبت نام برای مسکن مهر استقبال مناسبی صورت نگرفت اما به یک باره آمار متقاضیان افزایش یافت و 500 نفر به صورت اضافه به بانک معرفی شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر با افزایش متقاضیان با کمبود پروژه مواجه هستیم که تصمیم گرفتیم 600 واحد پشت حصار شمسعلی را به متقاضیان واگذار کنیم که در این صورت مشکلی نداریم.

انتهای پیام/89003/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول