اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

زنجان ظرفیت تبدیل به استان درجه یک را دارد

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به ظرفیت‌های موجود در استان زنجان گفت: این استان ظرفیت و قابلیت تبدیل شدن به استان درجه یک را دارد.

زنجان ظرفیت تبدیل به استان درجه یک را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در جلسه ستاد تحول اداری استان زنجان با اشاره به ارتقای درجه استان زنجان از 3 به 2 اظهار داشت: این ارتقای درجه با همت مسئولان محقق شده است.

وی ارتقای درجه استان زنجان را حق مردم استان اعلام کرد و افزود: این ارتقا در چارچوب ضوابط انجام شده و مستند است.

استاندار زنجان به ظرفیت بالای استان اشاره کرد و گفت: معیار‌های موجود در سطح استان زنجان بیانگر ظرفیت درجه یک شدن آن است.

وی ارزیابی شاخص‌های لازم برای ارتقای درجه استان‌ها را علمی عنوان و تصریح کرد: برای ارتقای استان زنجان همه این شاخص‌ها با دقت کامل بررسی شده است.

رئوفی‌نژاد با اشاره به ظرفیت بالقوه موجود در استان زنجان اضافه کرد: این استان در کوتاه‌ترین زمان جزو استان‌های درجه یک کشور قرار می‌گیرد.

*نظام آراستگی همان وجدان کاری است

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بحث نظام آراستگی اشاره و تصریح کرد: این نظام باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

استاندار زنجان نظام آراستگی را همان نظام منطبق با وجدان دانست و اضافه کرد: در این نظام وجدان بشری است که حکم می‌کند چراکه قرار است همه کارها بر اساس اصول آنها، درست انجام شود.

وی برقراری نظم و انضباط اجتماعی را در گرو برقراری وجدان کاری اعلام کرد و افزود: راندمان کاری و بهره‌وری بهینه نیز از نتایج وجود وجدان کاری است.

رئوفی‌نژاد با اشاره به مغفول ماندن توجه به محیط اجتماعی در نظام آراستگی تصریح کرد: اماکن ورزشی، تالارهای اجتماعات و برخی دیگر از اماکن باید در نظام آراستگی مورد توجه جدی قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه نظام آراستگی نباید به معنای تکمیل و افزایش تجهیزات در نظر گرفته شود، ادامه داد: نظام آراستگی به معنای استفاده بهینه از وضعیت موجود است.

استاندار زنجان با بیان اینکه تشکیل ستاد تحول نظام اداری برکاتی را برای استان داشته است، تصریح کرد: مدیران نباید منتظر تشکیل جلسه و مصوبه برای پیشبرد کارها باشند.

*زنجان از استان‌های پیشتاز در تحول اداری است

وی بر لزوم ساماندهی کارکنان، اعتبارات، اموال، خودروها و انبارها تاکید کرد و گفت: زنجان یکی از استان‌های پیشتاز در تحول اداری محسوب می‌شود.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه در اغلب استان‌ها ستاد تحول اداری وجود ندارد، اضافه کرد: در استان‌های که وجود دارد این اندازه جلسه تشکیل نشده است.

*پژوهش برای توسعه امری حیاتی است

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نزدیک شده هفته پژوهش اشاره و تصریح کرد: در برگزاری هفته پژوهش باید به همه ابعاد آن توجه شود.

استاندار زنجان پژوهش را یک امر حیاتی برای توسعه اعلام کرد و افزود: هر اقدام عملیاتی منطبق با پژوهش نتایج قابل احترامی را به دنبال دارد.

وی بی‌ توجهی به پژوهش را در انجام کارها موجب کم شدن بازدهی آن برشمرد و اضافه کرد: توجه به پژوهش‌های کاربردی باید مورد توجه قرار گیرد.

*پژوهش‌ها باید بر اساس اسناد بالادستی انجام شود

رئوفی‌نژاد به وجود اسناد بالادستی برای توسعه استان زنجان اشاره کرد و گفت: طرح آمایش سرزمینی یکی از این اسناد است که در کارهای پژوهشی باید مورد توجه قرار گیرند.

وی ادامه داد: دانشگاه باید در انتخاب پژوهشگران برتر رویه کنترل شده خاص خود را داشته باشند و برنامه‌های مورد نظر خود را اجرا کنند.

استاندار زنجان اضافه کرد: استان یک برنامه متمرکز برای هفته پژوهش را برگزار می‌کند.

انتهای پیام/73004/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول