اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان:‌

همه معادلات منطقه به ایران موکول می‌شود/ تقدیم 2 شهید در هر 3 روز از سوی نیروی انتظامی

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: عزت نظام جمهوری اسلامی همه معادلات منطقه را موکول به نظام کرده است.

همه معادلات منطقه به ایران موکول می‌شود/ تقدیم 2 شهید در هر 3 روز از سوی نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا صالحی ظهر امروز در مراسم معارفه معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان، اظهار کرد: عزت نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف موجب شده تا هر نوع تحرکی در منطقه نیازمند توجه به کشور ایران باشد.

وی با بیان اینکه توان و قدرت نظام در سایه خون شهدا و ایثارگری‌های ایثارگران به دست آمده است، افزود: برای رسیدن به چنین عزتی، دانشمندان، نخبگان و مسئولان صدیق پای کار بوده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان اعتماد مردم با پلیس را سرمایه اجتماعی این نیرو دانست و افزود: مردم به عنوان سرمایه‌های اجتماعی در محور توجه پلیس قرار دارند.

وی با بیان اینکه حفظ امانت اصلی‌ترین مسئولیت کارگزاران نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود، افزود: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی توفیق خدمت محسوب می‌شود.

صالحی با اشاره به اینکه باید فرصت خدمتگزاری به مردم را قدر دانست، افزود: باید فرصت خدمت به مردم را قدر دانسته و از همه ظرفیت‌ها برای خدمتگزاری به مردم استفاده کرد.

وی مقوله امنیت را در کشور رقابتی دانست و افزود: در حال حاضر استان‌های مختلف برای رسیدن به امنیتی بالاتر تلاش می‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه برای افزایش امنیت در جامعه پلیس از مردم، در کنار مردم و برای مردم است، افزود: هر اقدامی از سوی پلیس باید موجب ارتقای احساس امنیت در جامعه شود.

وی برآورد اجتماعی را از برنامه‌های ویژه معاونت اجتماعی نیروی انتظامی دانست و افزود: پلیس در این برنامه به دنبال نتیجه‌بخش بودن مطالعات خود می‌رود.

*آماده‌سازی فضای روانی جامعه از ضروریات برنامه پلیس است

صالحی بر ضرورت آماده‌سازی فضای روانی و ذهنی جامعه برای ماموریت‌های پلیس تاکید کرد و افزود: با برآورد اجتماعی و کشف لایه‌های متعدد اجتماعی خدمتگزاری به مردم بهتر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مخاطبان اصلی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مردم هستند، افزود: قبول مسئولیت در این معاونت تعامل بیشتر با مردم را می‌طلبد.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه قبول مسئولیت در حکومت اسلامی چیزی جز امانتداری نیست، افزود: برای حفظ این امانت باید از هیچ کوششی فروگذار نکرد.

وی تقدیم دو شهید در هر سه روز را از سوی این نیرو نشان از پویایی نیروی انتظامی دانست و گفت: تقدیم شهید برای برقراری امنیت در جامعه نشان می‌دهد که نیروی انتظامی تا مرز شهادت برای انجام مامورت خود گام بر می‌دارد.

صالحی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای اجرای برنامه‌های نیروی انتظامی تاکید کرد و افزود: تقویت رابطه پلیس با مردم از برنامه‌های این نیرو است.

وی با بیان اینکه معاونت اجتماعی نیروی انتظامی به منظور تعامل بیشتر با مردم شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی مردم محور بوده و امروز عرصه‌های دانش‌بنیان را برای رسیدن به درجات بالای علمی می‌پیماید.

صالحی حفظ آرامش، نظم و امنیت جامعه را با رویکرد پلیس محور از برنامه‌های نیروی انتظامی دانست و گفت: تغییر رویکرد پلیس، از تهدیدمحور به جامعه‌محور موجب انجام برنامه‌های مطلوبی شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای شکل‌گیری این نیرو، فعالیت‌های آن به صورت مردم‌محور انجام شده است، یادآور شد: با تشکیل معاونت اجتماعی به این امر توجه ویژه‌ای شده است.

انتهای پیام/73003/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول