اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان:‌

معاونت اجتماعی نیروی انتظامی حاصل تفکر و تعامل با مردم است

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان گفت: شکل‌گیری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی حاصل تفکر و تعامل با مردم است.

معاونت اجتماعی نیروی انتظامی حاصل تفکر و تعامل با مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، وجیه‌الله موسوی ظهر امروز در مراسم معارفه معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان، با اشاره به رویکرد جدید نیروی انتظامی در تعامل بیشتر با مردم اظهار کرد:‌ مهم‌ترین رویکرد پلیس جامعه‌محور بوده و بر اساس تعامل با مردم شکل می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مقوله امنیت در سایه تعاون و تعامل با مردم محقق می‌شود، افزود: حاصل چنین تفکری از سوی پلیس موجب شکل‌گیری معاونت اجتماعی و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در کشور شده است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان بررسی و شناخت بسترها را موجب ارتقای سطح امنیت روانی و احساس امنیت در جامعه دانست و افزود: بسترسازی برای ارتقای اعتماد عمومی، افزایش سطح آگاهی و شناخت مردم و تحکیم پایه‌های اجتماعی از برنامه‌های معاونت اجتماعی محسوب می‌شود.

وی اطلاع‌رسانی صحیح و ارتباط با رسانه‌ها را از وظایف معاونت اجتماعی عنوان کرد و افزود: معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در چهار اداره برآورد اجتماعی، آموزش همگانی، مستندات و اطلاع‌رسانی، مرکز مشاوره اقدامات خود را انجام می‌دهد.

*معاونت اجتماعی نتایج برآورد اجتماعی را در اختیار مسئولان قرار می‌دهد

موسوی اجرای پژوهش‌های مختلف اجتماعی در قالب مطالعات موردی را از برنامه‌های این معاونت دانست و افزود: معاونت اجتماعی در بخش برآورد اجتماعی نتایج یافته‌های خود را در اختیار مسئولان قرار داده و در ماموریت‌های آتی خود را از آن استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه ارتقای احساس امنیت اجتماعی از وظایف معاونت اجتماعی نیروی انتظامی است، خاطرنشان کرد: شناسایی نقاط آلوده از دیگر برنامه‌های این معاونت است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به استفاده ظرفیت‌های اساتید، نخبگان، اندیشمندان در تهیه مقاله‌های مختلف تصریح کرد: برگزاری نشست‌های علمی، تلویزیونی، همایش‌های علمی مشارکتی، نمایشگاه‌های مختلف آگاه‌سازی از برنامه‌های این معاونت محسوب می‌شود.

وی از اقدامات فرهنگی نیروی انتظامی در ماه محرم خبر داد و افزود: به منظور فرهنگ‌سازی مناسب اقدامات مهمی در استان در این زمینه انجام شده است.

موسوی با اشاره به برگزاری نشست‌های تخصصی، گردهمایی،سمینارها و نمایشگاه‌های مختلف در استان از معرفی 110 از شهروندان به عنوان شهروند نمونه خبر داد و افزود: به منظور افزایش میزان همکاری مردم با پلیس شهروندان نمونه در استان معرفی می‌شوند.

وی اطلاع‌رسانی اخبار و برنامه‌های معاونت اجتماعی را از ضروریات اعلام کرد و افزود: این معاونت از نظر مخابره اخبار و اطلاعات با کیفیت‌ترین اخبار را مخابره می‌کند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به فعالیت‌های مرکز مشاوره معاونت اجتماعی نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: انجام مصاحبه‌های بالینی با مجرمان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، نشست‌‌های تخصصی و مصاحبه با مجرمان خاص از برنامه‌های این مرکز است.

وی از تهیه اطلس آسیب‌های روانی و اجتماعی از سوی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان خبر داد و گفت: بازدید چرخشی از مراکز مشاوره از دیگر برنامه‌های این معاونت است.

انتهای پیام/73003/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول