اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی‌ شهربابک خبر داد‌

ساخت 840 واحد مسکن مهر در شهربابک

خبرگزاری فارس: ‌رئیس اداره راه و شهرسازی ‌شهربابک گفت: از ابتدای سال جاری 840 واحد مسکن مهر به ارزش 240 میلیارد ریال در شهربابک ساخته شده است.

ساخت 840 واحد مسکن مهر در شهربابک

سید‌محمد حسینی امروز در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در شهربابک اظهار داشت: جاده شهربابک - انار یکی از پروژه‌های مهم راهسازی در شهرستان است که توسط شرکت تنگ زاغ و جهاد نصر در حال انجام است که‌ در ماه گذشته 11 کیلومتر دیگر‌ از آن به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: با توجه به روند سریعی که این پروژه دارد تا پایان ماه آینده هشت کیلومتر از سمت شهربابک توسط شرکت تنگ زاغ و هفت کیلومتر از سمت پل تزرج توسط شرکت جهاد نصر، در مجموع‌ 15 کیلومتر به بهره‌برداری می‌رسد.

حسینی ابراز داشت: اما کل پروژه در صورت تخصیص اعتبار لازم و مناسب بودن شرایط جوی تا پایان سال 91 به بهره‌برداری می‌رسد. 

وی خاطر‌نشان کرد: جاده‌ شهربابک - سرچشمه نیز ‌تاکنون 16 کیلومتر از آن ‌مورد بهره‌برداری قرارگرفته‌ که تا پایان ماه آینده هشت کیلومتر دیگر از این مسیر به بهره‌برداری می‌رسد.

حسینی ابراز داشت: پیش‌بینی می‌شود که غیر از دو کیلومتر‌ معارض در نزدیکی خاتون‌آباد،‌ این جاده تا پل راه‌آهن تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

وی علت اصلی تعطیلی پروژه باند دوم  جاده شهربابک - هرات که مورد اعتراض بسیاری از همشهریان واقع شده است را عدم وجود اعتبار دانست که مورد بررسی و بازدید بسیاری از مسئولان استان و کشور‌ قرارگرفته‌ و‌ در حال پیگیری برای فعال شدن پروژه است.

انتهای پیام/ 80017/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول